Heej :)

Den här bloggen startades för att de som vill ska kunna läsa om vad jag har för mig på andra sidan jorden! Jag ska nämligen åka till Oakland, USA, för att gå på fotbollscollege. Skolan heter Holy Names University och är en väldit religiös skola. T.ex. så ska man gå till kyrkan minst en gång om dagen, man ska vara tillbaka på sina rum senast 21.00, alla kommer att få en skoluniform man ska ha på sig. Sen kommer alla också att läsa några kurser om religion.





                                                   

                                                              Den här kommer jag använda mycket!



Nä, nu skojar jag bara!! haha :)

Men jag ska faktiskt gå på Holy Names University. Grundaren var religiös, men annars är det inget så religiöst med skolan.

Men nu tror jag att jag måste börja packa. Jag åker ju redan imorgon, hjälp!

                                                
                                                                                Ronja vill inte att jag ska åka!

Time to pack!

See u!


Kommentarer
Postat av: tove

shit, jag trodde att du var seriös först, jag tänkte ba: men gud, det har hon inte berättat ;o hahaha!

du MÅSTE uppdatera mycket nu när du åker! så vi kan se vad du har för dig(:

hihi, hon håller fast dig ;)

2009-08-12 @ 12:56:56
Postat av: Anonym

haha, trodde också att man var tvungen att ha skoluniform och allt. kommer sakna dig, ronjis med, hahha:)

2009-08-12 @ 15:32:15
Postat av: matilda

jag trodde också på att man var tvungen att ha uniform och allt,hahah! kommer sakna dig, och tydligen ronja med:)

2009-08-12 @ 15:34:02
Postat av: Mamma

Hoppas du får de jättebra,du kommer klara detta galant,det är inte bara Ronja som kommer sakna dig,,jag & Sune oxå Puss & Kram:)



2009-08-12 @ 16:21:52
Postat av: Kajsa

Hoppas du får det bra! kommer att sakna dig jätte mycket och jag håller med Ronja, jag vill inte att du ska åka=( Haha jag ska spela många MJ-låtar som är ängnade åt dig!!

2009-08-12 @ 16:27:44
Postat av: Mamma

Hoppas allt gått bra, saknar dig redan,ta hand om dig kramis kramis

2009-08-13 @ 12:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0