Hello from Holy Names

Hej hopp!

Nu har jag nagra minuter over (ca. 25 min) innan traningen borjar. Det ar saker som hander hela tiden, jag har inte ens hunnit aka och kopa kudde och tacke. Skulle gjort det idag var det tankt, men Hawk Day tog sa himla lang tid. Jag far nog sova med mina lakan och en handduk som kudde idag med :)

Dagen borjade att laget traffades 07.15 for att aka en bit i minivans till platsen dar vi skulle trana. Men jag var uppe redan vid 04.30. Jag vaknade och var inte ens trott. Det var jattejobbigt, och konstigt ocksa for jag hade ju knappt sovit pa ett dygn eller natt pga tidsskillnaden. Men men, det blir la bra.

Kvallen ser ut sa att traning borjat 04.30. Vi ska springa pa campusomradet. Sendan ska vi ata och ha nagot mote efter det. Sen ar det faktiskt traning igen, tro det eller ej. Efter det hoppas jag att jag somnar och sover anda fram till 06.00. Vi har namligen traning 07.00 imorgon.

Min adress till skolan:
Holy Names University
3500 Mountain BLVD
Oakland, CA, 94619

Hemsida: www.hnu.edu

Imorgon har jag nog lite mera tid over, sa da kan jag nog skriva lite mer om flygresan och sa.

Time for running!

PS. Det ar roligt att lasa alla kommentarer :)
 

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, trivs du? är alla snälla?

:)

2009-08-15 @ 09:01:13
Postat av: Kajsa

Heeej! Har du det bra? Vi ska vara vid gif-stugan kl 11 SLÄKTTRÄFF!!Jag spela ju match igår jag var nära på att göra mål hade jätte många chanser men den ville inte in

2009-08-15 @ 09:03:35
Postat av: jennie

Herregud vad mycketträningar du har! ;P Men det är kul ändå hoppas jag ;)

Bra att du skrev din adress så jag kan skicka lite godissaker till dig ^^

2009-08-15 @ 11:16:25
Postat av: Anonym

Hej Linda! Har följt din blogg sedan i torsdags. Guuuud så spännande! Blir NÄSTAN lite avis. Hoppas det gått bra så långt, men jag tror det kommer att gå riktigt bra för dej over there. Ser med spänning på att få läsa fortsättningen. Ha det gôtt! Kram, Katarina

2009-08-15 @ 17:51:17
Postat av: matilda

har du det roligt där och har du hunnit köpa kudde och allt? hahah:). miss u!

2009-08-15 @ 19:13:30
Postat av: Anna Bolin

Hej Linda!

Det ska bli jättekul att följa dej "over there"!

Ha det bäst och ta det lugnt med kroppen i början så du håller dej hel. ;)

Kram Anna

2009-08-15 @ 20:34:45
Postat av: Fadde

HEEEEJSAN vännen! hoppas du har det bra där! vi saknar dig i laget bara :(

idag spelade vi mot Vallen och vi vann med 3-0 :D du har missat jätte rolig sak, jag missade öppet mål xD hahah du skulle garvat åt mig xD



men du ska veta att jag saknar dig vännen!

puss och kram/ Tönten Fadde

2009-08-15 @ 22:11:18
URL: http://fadilatopic.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej linda!

Du verkar ha de bra där än så länge :P. Känner du inte av jetlagen än? haha

Oj du får allt träna ganska mycket men de klarar du allt.

Markus hälsar också

Ha de bäst puss och kram

2009-08-15 @ 22:41:33
Postat av: tove

vad bra att du skriver :D det är jättekul att få veta vad du håller på med där borta. och det verkar som att du har ett rätt fullbokat schema xD haha!

ha det bäst! puss o kram

2009-08-15 @ 23:14:54
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman. Hur har du de? Hoppas du hinner köpa täcke & kudde snart,tänk på din nacke. Ni verkar ju träna hur mycke som helst. Har du fixat en data,eller har dom som man får låna? Saknar dig jättemycke,Älskar dig puss & kram

2009-08-16 @ 09:45:59
Postat av: Kajsa

Hej har du det bra? Jag tror pappa hälsar vi saknar dig här hemma ha det GÖTT! Kram<3

2009-08-16 @ 10:59:34
Postat av: Matilda & Kajsa

Heeej Linda!!!!

Hoppas du sovit gott.

Åker snart till Varberg,pappa har hyrt en stuga

miss u! kram <3

2009-08-16 @ 12:20:43
Postat av: fanny

bra att du har börjat skriva nu, det är kul att läsa vad du har för dig :D vad mycket träningar ni har, du kommer bli värsta baywatch ju haha. saknar dig jättemycket, ha det bra!

2009-08-16 @ 16:39:32
Postat av: mamma

hej Linda!! Hoppas du får en bra dag.Kl är väl bara 13,00 ungefär.Du tränar väl nu?? Har sms till dig,hur går det med kontantkort,har du fixat? Vill ju gärna ringa dig.Ha en riktigt bra dag.Saknar dig Puss <3 Kram :P

2009-08-16 @ 22:07:25
Postat av: Emma Magnusson

Hej linda :) Ser att du har kommit fram och allt verkar bra :) Det är väldigt kul att läsa, kommer följa vad du skriver :) Ta hand om dej nu :) Puss&kram

2009-08-17 @ 10:08:15
Postat av: Mamma

Hej!!!

Hur har du det??:) Hörde av pappa att de inte är rätt uttag att ladda mobilen,du får väl skaffa en adapter.Hoppas du hunnit ordna med täcke & kudde.;P

Får du nån tid över att skriva i din blogg eller tränar ni hela tiden.Hoppas få höra från dig snart. Saknar dig,ta hand om dig puss puss =)

2009-08-17 @ 16:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0