Ooops!

Oj, jag tar nog tillbaka att det jag sa om att jag svara pa alla fragor, det kom ju massor! Nej jag skoja bara. Klart jag ska svara pa alla fragorna, men tyvarr har jag inte sa mycket tid till att gora det nu. Vi ska namligen kolla och analysera forsta matchen vi spelade i tisdags, vi vann med 1-0 forrasten :) Vi har match imorgon igen, fast det ar 10.30 pa morgonen, sen vet jag inte om det ar sa mycket planerat efter det. Men pa kvallen ska jag nog ha tid till att svara pa ALLA fragor!

Nu maste jag ga, Maria har kommit for att hamta mig :)

Ha det bast!!

Kommentarer
Postat av: tove

vad kul att du redan har skaffat vänner!(:

puss o kraaam

2009-08-21 @ 11:59:17
Postat av: Mamma

Hej!!!

Förstår att du har mycket att göra.Gick det bra för dig på matchen? Hörde inte så mycket va du sa när vi pratades vid senast,men jag ska ordna skype oxå.

Ha de allra bäst.

pussokram på dig =)

PS. Lycka till på matchen........:P

2009-08-21 @ 15:00:14
Postat av: lena och farmor

Hej Linda!Farmor och jag har lärt ett nytt uttryck genom att läsa bloggen "ha det bäst"! Grattis med matchresultatet. Allid kul att vinna eller hur? Nu har vi kommit till Olofso. Otroligt att tänka på att för några veckor sedan satt vi just här och skrev mailer till dig och pratade på telefon angående USA-turen. Nu är du där!!!

"Ha det bäst!!" Lena o farmor

2009-08-21 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0