Orientation-dag

Idag har det varit full rulle fran kl 06.30. Jag har tranat och sen var det att ge sig ivag direkt till Orientation, man far massa information om klasser och alla byggnader och massa annat. Nu har jag precis atit och ska traffa en svensk tjej som spelar vollyboll (tror jag) om typ 10 min. Och jag maste till mitt rum innan och lamna traningsvaskan, jag har inte ens hunnit duscha an. Vi ska i alla fall pa nagor workshop for alla internationella elever eller natt.

Nu maste jag ga!

Skriver kanske en liten langre rad ikvall :)

Kramis


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Linda!

Tänkte fråga dig hur stort dit rum är? Har du toa och dusch i rummet eller delar du?

Haha du verkar inte ha fixat så mycket innan du åkte, jag menar dator och adapter och sådant :P

Har du kommit på vad för du ska plugga ännu?



HOppas du har det jätte bra, snart åker ja med pirrigt! puss o kram

Postat av: tommy eriksson

skitkul att läsa din blogg linda jag är så fruktansvärt imponerad av dig och det du har gett dig in på hsr träningen varit tuffare än väntat hur trivs du på skolan hitills har du varit isan fransisco än är så himla stolt över dig och tänkrr ofta på dig p.s hyrde stuga på getteröns camp sön -tis med kiso-doddo vi ratade mycket om åren på get-ön jätte-kramar dint

tommy d.s

2009-08-23 @ 23:11:10
Postat av: tommy eriksson

2009-08-23 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0