PANIK!

Nu är klockan 00.30.

Min största väska får inte väga mer än 23 kilo. Vad vägde den? Jo, 24,5 kg. En rejäl rensning fick göras. Men det gick tillslut. Minus en massa kläder, men nu väger den 22,5 kg i alla fall. Jag får helt enkelt köpa mer kläder där borta, och det är ju inte helt fel :)

Men den lilla väskan är fortfarande inte helt klar, och klockan är ju ganska mycket som sagt. Men det löser sig! Jag har nämligen två andra problem.
 
1. Min externa hårddisk som jag köpte idag, eller det blir ju igår, vill inte fungera. Jag kopplar in den med USB-sladd men den får liksom ingen kontakt med datorn :S

2. Mitt minneskort till kameran har, på nått konstigt sätt, blivit låst! Jag kan inte använda kameran och jag vet inte hur jag ska låsa upp den! Jag kommer ihåg att det har hänt så en gång innan, men det var länge sen och jag har ingen aning om hur jag löste det!  Tusan, att det ska krångla precis nu! Men jag har ju fortfarande några timmar kvar innan jag måste åka, ca 04.45.

Nä, nu ska jag allt fixa till kameran! Nästa gång jag skriver är jag nog in the united states of america! :)

Kommer sakna er massor! <3

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: matilda

nu har du väl bara ett problem kvar?:)

2009-08-13 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0