Tjoho!

Hur har ni det dar hemma? Hoppas ni har det bra! Saknar er lite faktiskt :)

Jag vet inte om jag har berattat det men min roommate har inte kommit an, hon ar ingen athlete sa hon kommer inte forran nar skolan borjar. Men jag ska nog byta sa att jag far en roommate fran laget, Maria heter hon. Men vi har inte fatt svar an om det ar okej. Vi ska kolla det efter traningen. Det blir nog lite lattare om man bor med nagon fran laget, vi maste ju ga upp vid 6 pa morgonen for att trana och det ar nog inte sa kul for den andra att vakna varje morgon sa tidigt.

Vara tre-traningar-om-dagen-dagar ar over, tack och lov!! Nu har vi bara tva traningar om dagen nagra dagar till, men sen nar skolan borjar den 26 sa tranar vi 7-9 varje morgon, vardagar.

Nu har jag antligen skaffat mig en kudde och ett tacke. Jag borjade fa lite ont i nacken av att ligga pa en handduk ;) Ree-ree, Bno (manga i laget har lite roliga smeknamn ;)), Heidi och Maria foljde med mig till Taget, en jattestor affar som har ALLT! Mat, klader, inredningsgrejer, allt mojligt.

Time for practice, men den har traningen kommer att bli ganska lugn. Vi ska spela match imorgon!

XOXO

Kommentarer
Postat av: fanny

du verkar ha det bra där borta, skönt! :D hur är lagkompisarna? vi saknar dig, ha det jättebra! <3

2009-08-17 @ 22:15:34
Postat av: Mamma

Hej Gumman!!

De låter som du har de bra,skönt tycker jag:D Hoppas du får byta rumskompis,de skulle väl underlätta.Är du ensam svensk i ditt lag? Var kommer dom andra ifrån? Är ditt rum bra? Du skrev innan att de inte var renoverat precis,är de väldig gammalt? Ska ni spela idag, mot vilka? Saknar dig ,lycka till på matchen. Hur går de förresten med dina ljumskar? Puss & kram =) Miss u :P

2009-08-18 @ 08:47:18
Postat av: matilda

mycket träningar ni har, men hopaps du har det bra annars, det verkar så:) miss u<3

2009-08-18 @ 16:49:01
Postat av: Pappa

Test

2009-08-18 @ 23:45:54
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: mormor & morfar

Hej! Hoppas du har det bra. kämpa på. Kram mormor & morfar plus Ia

2009-08-20 @ 13:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0