Time to play

Idag ar det fredag och det betyder att jag bara har matte idag. Men vi har ju bortamatch idag sa tyvarr missar jag den lektionen. Tusan ocksa! ;) Vi ska samlas 11.30 i matsalen for att ata och sa tror jag att det blir tarta ocksa (innan matchen?:)) for Bitta i laget fyller ar idag. Sen har vi en fyra lang i varmen att se fram emot. Men jag har med mig musik och vattenflaska, och sa kan man ju sova en stund ocksa.

Igar kollade vi vollyboll, skolans tjejlag spelade och det var faktiskt kul. Det var jattemanga som var och kollade och alla skrek och hade sig. Jag och Maria hann inte se hela matchen for vi tvattade samtidigt, men varat lag Hawks vann!
Imorgon har vi varan forsta hemmamatch och nagra tjejer i laget har satt upp lappar overallt pa skolan om det, sa det komemr sakert komma nagra stycken och kolla. Jag ar faktiskt lite nervos redan, haha :)

Nu far jag kila ivag. Maste fixa lite smorgasar att ta med mig till matchen. Det ar inte riktigt lika lyxigt som det var i Byttorp nar man fick mat till langa bortamatcher, har far man fixa det sjalv. Smorgas + bananer + apelsin + yoghurt far det bli, och en vattenflaska sa klart!
 
Kom pa en till grej. Har duschar man aldrig efter matcherna. Jattekonstigt. Jag fragade Maria om det igar och hon kollade lite konstigt pa mig, "Ska vi lana deras omkladningsrum menar du? Nej, det gor vi aldrig". Jag forklarade att det gor man alltid i Sverige och hon tyckte det var jattekonstigt. Sa da far vi sitta med vara svettiga drakter i bilen hem, men det ar jag sa van vid nu. Det var ju det enda man gick runt i nar skolan inte hade borjat och man hade tre traningar om dagen. Men det ar anda lite konstigt tycker jag.

Ha det bast!

Kommentarer
Postat av: Helen Säverot

Betalar du maten eller får du den?

2009-08-28 @ 20:45:54
Postat av: Fadde

Saknar dig ,Linda :'( det va inte alls bra att du åkte :O

inga roliga träningar utan dig, har ingen att reta längre!

puss och kram vännen min!

miss you!

2009-08-28 @ 23:53:17
Postat av: mamma

va,duschar ni inte, fy va äckliga ni är =) dom är nog lite konstiga i "USA" eller????? Saknar dig ändå. puss&kram

2009-08-29 @ 02:39:19
Postat av: Kajsa

Hej! va fina alla är=) Har du kul och va lite lektioner du har!! jag saknar dig här hemma, jag måste ha nån och prata om Michael jackson här som förresten fyller år idag eller när du vaknar eller nåt jag vet inte och farmor fyller år också men säg till om du ser många Michael jackson - saker nu när han fyller år och säg till om du ser mer saker om ;) Kramis!!!!!

2009-08-29 @ 18:00:53
Postat av: Anna B

Känns inte riktigt skönt att sitta i bil/buss i flera timmar utan att duscha! Kulturkrock, fast en liten...

Jag "hör" att du har det bra, va skönt! Vad är det för matte du har som du inte hört talas om här i Sverige? Har du någon du kan läsa ihop med?

Ha det bra, Linda! Kramar från Anna

2009-08-30 @ 14:22:45
Postat av: Mamma

Ska skaffa skype snart,då kan vi prata med varandra,jag längtar,;=) Ha de bäst,kramis:-)

<3

2009-08-30 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0