Lite bilder!

Idag var det att ga upp tidigt igen, redan 05.55. Traningen borjar kl 7 fran och med idag fran till kl 9 sa det blir ingen sovmorgon har inte! Idag och imorgon ar de sista dagarna vi har tva traningar om dagen, men alla nya (inklusive jag) maste ga pa nagon workshop i eftermiddag sa vi kommer inte kunna trana. Det betyder att vi bara har en dag med 2 traningar kvar! Men gud vad tiden gar fort. Jag har snart varit har i tva veckor redan. Det kanns som att det var i forrgar jag satt i vardagsrummet kl 12 pa natten och packade om resvaskan for att den vagde for mycket. Tiden gar ju sa snabbt. Snart sitter jag vall pa planet hem till Sverige for jullolv!

Har far ni nagra bilder som jag hittade pa internet :)


                                                          Har ser ni hela skolomradet. 
                                                                                


                               I mitten ar biblioteket, till vanster olika kontor eller natt, och till hoger 
                                                 ar en av byggnaderna med klassrum.

                                          Alla tjejerna i laget innan vi sag en baseboll-match.
                                                     (Oakland Athletics-New York Yankees)

Nu ska jag ga och fixa med massa papper! Hoppas ni har det bra dar hemma!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj,va många ni är i laget. Fina bilder,var hittade du dom,Har kollat både på AISS hemsida & skolans ,men hittar inget utav värde.

Ha de bäst <3

kramis kramis =)

2009-08-24 @ 22:39:48
Postat av: tove

det ser ju fint ut (:

jag hoppas du har det kul, saknar dig jättemycket!<3

2009-08-25 @ 20:24:42
Postat av: ia

jag hälsar många varma kramar, har ni det kallt eller? ni har mycket kläder på er (:

2009-08-25 @ 20:28:42
Postat av: Johan Valkonen

Tjenare! Checka din blogg... Det ser väldigt bra ut.. Det verkar som du trivs i USA. Det skulle jag också gjort. :)

2009-08-25 @ 22:00:50
URL: http://jvfotopix.blogspot.com
Postat av: Linda

Tove, jag saknar er med! jag undrar vem som sover i min sang nu? den brukar ju vara ganska popular nar jag inte ar hemma :) Glom inte av att ta bort all disk fran mitt rum!! ;)



Oj, ar du inne pa internet Ia, det var nog forsta gangen :) hihi!



Kul att du har hittat hit Johan :) Kollade pa din blogg med, det var manga fina bilder!!

2009-08-26 @ 04:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0