Bilder fran igar

Traningen imorse var valdigt lugn med tanke pa att vi har match imorgon. Vi ska spela mot Concordia University och dem ska tydligen vara valdigt bra, sa det kommer att bli en tuff match. Vi kommer aka fran skolan kl 12 sa jag maste ga tidigare fran mattelektionen. Men jag har redan pratat med honom och det var inga problen, jag far bara ta igen det jag missade. Bussresan tar ungefar 4 timmar och vi ska aka i vara fallfardiga vans. Vi far se om vi kommer fram :) haha! Matchen borjar 17.30 sa vi kommer komma hem valdigt sent pa kvallen. Pa lordag har vi match igen, fast hemma som tur ar, sa da far vi sova ut lite. Matchen imorgon ar bara en traningsmatch men det ska bli kul att aka ivag med laget. Alla sager att det ar det som ar roligast, sa det kommer nog att bli kul!

Nu vantar jag pa att Maria ska sluta sin lektion 12.15, sen ska vi och Heidi ga och simma lite i poolen, ata och sen har jag min sista lektion kl 15. Det var den dar Essentials of Interp Comm & Effective Speech och den ser jag inte alls fram emot. Men men, jag far pallra mig dit anda.

Matilda

Q Varför har ni så lite lektioner?:O Skulle inte du ha spanska?
A Jag vet inte, det ar sa :) Jag kommer nog ha ganska mycket att gora anda, har redan fatt massa laxor. Och jag maste kopa alla bockerna ocksa! Det maste jag gora idag sa att jag kan gora dem. Jo, jag skulle haft spanska, men pa hosten har dem bara nyborjarkursen, sa jag ska ha det till varen istallet.

Tove
Q Det verkar ju vara ett ganska bra schema :) men om man skulle gå college där utan att spela fotboll, skulle man ha mer lektioner då?
A Det beror pa. Jag har 15 units, som det kallas. Man kan ha mindre, da har man mindre lektioner och sa kan man ha mer, och da har man mer lektioner. Men pga jag spelar fotboll sa racker det med 15 units, annars blir det ganska mycket.





Holy Names University Womens Soccer

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder ;) Ååå va jag saknar dig =)

Puss &kram :) <3

2009-08-29 @ 10:17:36
Postat av: Anonym

Fina bilder ;) Ååå va jag saknar dig =)

Puss &kram :) <3

2009-08-29 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0