Rubriken ar jobbigast att fylla i!

Tror inte att jag har stallt om mig riktigt efter tidsskillnaden. Jag har varit hur trott som helst hela eftermiddagen, och det var samma sak igar. Vi var pa en Workshop for alla internationella i forrgar och hon sa att det kan ta 2-3 veckor innan man riktikt har vant sig, sa det ar nog lite det tror jag.

Igar sa akte vi pa en Bay Cruise runt San Francisco fran 19-22 ungefar. Jag hade tagit med kameran for att ta lite kort pa San Francisco for Maria sa att det ar jattefint pa kvallen. Men naturligtvis var jag pa nedre dack nar vi akte forbi sa jag missade allt! Typiskt! Tog lite kort anda, men det blev pa sa langt hall sa det blev inte sa bra.

Imorse hade vi traning mellan 7-9, som vi nu kommer att ha varje vardagsmorgon sa vi kommer att ga upp vid 6 varje dag. Det ser jag inte fram emot. Inte for att jag ar som Fanny som sover bort hela dagarna :) men kl 6 ar anda valdigt tidigt! Man blir ju sa trott pa dagen sen.

Vid lunch sa hade vi fotografering, hela laget, enskilda kort och sa alla Athletics pa skolan. Jag kanske kan lagga upp bilderna nar dem har lagts upp pa hemsidan. Efter det sa gick vi direkt till gymmet for massa styrketester. Gor sa manga repetitioner du kan pa varje ovning, sa nu ar man ganska seg igen. Men vi har ingen traning imorgon pga att skolan borjar sa da kan man ju vila upp sig. Forrasten sa har jag fatt mitt schema nu. Har det inte framfor mig men kan kanske lagga upp det sen om ni ar nyfikna :)


Anonym
Q Oj, vad manga ni ar i laget. Fina bilder, var hittade du dom, Har kollat bade pa AISS hemsida & skolans, men hittar inget utav varde.
A Ja, vi ar 26 st i laget, sa ont om spelare har vi inte :) Bilderna pa skolan hittade jag pa Google och bilden pa laget tog jag fran Facebook. Vem ar du forrasten?

Ia
Q Har ni det kallt eller? ni har mycket klader pa er? (;
A Pa kvallen nar solen har gatt ner blir det ganska kallt faktiskt. Samma sak pa morgonen nar man tranar kl 7, da far man ha tjocktroja och langbyxer for att inte frysa :) Men nar val solen har kommit upp blir det varmt. Och de flesta gar runt i jeans och langtrojor, jag forstar inte hur de kan det nar det ar sa varmt! Det blir ju jattejobbigt! En annan sak som jag ocksa tycker ar lite konstig. Det ar manga som ater med handerna istallet for att anvand kniv och gaffel. Som erfaren dagisfroken lar vi ju barnen att ata med bestick, men man far nog inte lara sig det har i USA ;)



Ni har vall inte missat att TH ska slappa en ny singel? Den finns att lyssna pa Youtube, men jag har inte kunnat gora det an. Har som sagt ingen egen dator. Ni far lyssna pa den at mej :)
             
Ha det bra alla!
XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

hej lilla vännen!

Det är jag som ärden anonyma. Fyllde i som vanligt i rutan för namn, men de tog nog inte ,såg det försent. I bland får man faktiskt DAMP på datan. Ska förresten hälsa från Freddy ,skrev de på facebook i meddelande om du inte läst det.

pussokram mamma

2009-08-26 @ 10:47:57
Postat av: jennie

jag har lyssnat på låten åt dig nu och den var faktiskt bra :D för att vara tokio hotel då ;P haha <3

2009-08-26 @ 13:28:41
Postat av: fanny

haha jag brukar ju inte sova länge (A) ta mycket bilder och lägg ut sen när du har skaffat dator, på ditt rum, skolan, kompisarna och så! vore kul att se :)

2009-08-26 @ 15:26:23
Postat av: mamma

Hej igen!!

Varför va du på nedre däck???:)

Kram kram =)

2009-08-26 @ 17:07:27
Postat av: matilda

jobbigt, skulle aldrig orka:)

men hur lägger man upp bilder längst upp på sidan?<3

2009-08-26 @ 20:46:32
Postat av: Linda

mattis: menar du pa bloggens forstasida? jag vet inte riktigt, det var tove som gjorde det at mej. fraga henne :) kolla runt lite annars sa hittar du det nog.



2009-08-27 @ 03:51:29
Postat av: Helen Säverot

Blev lite konfunderad när du berättar att de äter med händerna! Hur bär de sig åt?

2009-08-28 @ 20:37:56
Postat av: mamma

De undrar jag med,har dom inga bestick i Usa? Äta makaroner med händerna är inta lätt :)

2009-08-29 @ 12:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0