1/12-09

Tar en paus i pluggandet och lyssnar lite på musik. Och förrästen, så kan jag inte sova! Andra dagen i rad som en stor killerbug är jämte min säng. Igår satt jag i sängen och pluggade, och helt plötsligt från tomma intet, landade han precis jämte mig på sängen. Jag fick ju panik, och som tur var, var inte Maria hemma så jag sov i hennes säng :) Idag satt jag och pluggade i sängen och hör samma ljud igen. NEJ! Inte en till! Jo då, det är klart det är. Den här gången satt det en jämte sängen på golvet och lurade. Det är tur att det finns snälla människor som hjälper mig att döda dem, annars vet jag inte vad jag hade gjort! Men jag hatar dem! Jag vågar ju knappt vara på rummet. Jag som trodde att dem var borta, för det hade gått ungefär två veckor sen den senaste var här. Men nu är dem tydligen tillbaka igen, och fönstret har varit stängt HELA tiden, jag har ingen aning om hur dem kommer in. Har väll gjort en hemlig ingång nånstans bara för att dem vet att jag inte gillar dem!

Nu tillbaka till min essay!




Kommentarer
Postat av: Mamma

:( Stackars dig,Linda. Jag lider med dig,Tur att du har snälla kompisar. Du får göra som jag annars, när jag går till tvättstugan brukar jag ta med sopborsten & slå ihjäl dom med den. Det brukar funka men det är hemskt,jag ryser i kroppen varje gång jag går dit ner. Ha ha, va barnslig man är eller hur,men kan inte rå för det. :D Snart kommer du hem,jag längtar......<3<3

2009-12-01 @ 16:15:15
Postat av: Helen Säverot

2009-12-02 @ 19:51:04
Postat av: Helen Säverot

Det måste ju finnas nåt sätt att ta död på dem!?!?!? Äckligt !!! De är ju så mkt för gifter i Usa så de måste väl ha nåt som tar kål på dem ??? Lycka till med dödandet :) Helen

2009-12-02 @ 19:52:31
Postat av: matilda

du får uppdatera mer!:)

2009-12-04 @ 12:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0