12/12-09

Typiskt! Jag som hade tänkt att jag skulle gå till gymmet idag på morgonen. Tog på mig träningskläderna och så sprang jag till gymmet för det spöregnar ute. Men det är väll klart att det ska vara låst då. Det är väll för att alla har nästan åkt hem, men ändå. Tänk på dem som är kvar, ska vi vara på campus och bli tjockisar? Jag ville ju träna. Och så var det ju så tråkigt väder så jag ville inte ta en springtur. Så jag fick springa tillbaka till rummet istället, lite träning blev det då ju :) Så nu har jag lyssnat på musik och rättat felen på min final. Nu ska vi snart åka och lämna av Lars och Christine på Bart. Dem ska ta flyget till LA. Och Nikhil och Manuel åkte inatt vid 4-5 tiden. Så nu är det inte många kvar. Men snart åker jag hem också :) Det ska bli så roooligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0