8/12-09



Nu ska jag snart iväg till San Jose och shoppa :) Jag var ju och shoppade igår med Maria, men vi åkte ju mest fel än vad vi hade tid till att shoppa ;) haha! Maria är inte den, hur ska man säga, hon  kör inte dåligt men hon är verkligen rädd när hon kör. Hon tror att alla ska köra på henne och att hon kommer krocka. Så det är lite kul att åka med henne ;) Innan vi åker iväg tänkte jag skriva lite på min final i management, men först kollade jag min faktura på min svenska telefon på internet, och då blev jag bara arg! Jag har betalat för en extra tilläggstjänst i tre månader som jag ringde om att dem skulle avbeställa innan jag åkte hit. Men nej, det har dem inte gjort! Nu blir jag arg igen bara för att jag skriver om det! Skulle aldrig bytt till telenor, skulle aldrig köpt en telefon med abonnemang två månader innan jag åkte till USA. Jag är ju såååååå dum!!!

Nu kom Larsa förbi, nu ska vi åka! :)



Lyssnade på denna låten preci, tänkte på konserten och Jennie och Ida :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Varenda gång jag lyssnar på den låten tänker jag på dig :D <3

2009-12-09 @ 21:11:02
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0