Ett till inlägg idag, vad händer?

Nu har vi lämnat av Larsa och Christine på bartstation och så har vi hunnit med att äta brunch och lämnat in uppsatsen också. Vi är väldigt effektiva idag!! :) Nu ska jag kolla på sista halvleken av en match som vi spelade. Vi har ju fått läxa i fotbollen också. Analysera och massa! Men nu har jag ju bara en halvlek kvar, så det går väll ganska bra. Sen ska vi kolla på Gossip Girl. Jag har ju inte sett det än. Eller, jag såg första avsnittet, men jag tyckte inte det var så bra så jag kollade inte på det mer. Får väll ge det en chans till. Vi har bestämt att vi ska se klart hela första säsongen innan vi åker hem. Så vi har tre dagar på oss, det fixar vi lätt!


           Christine, jag och Larsa utanför barten (ungefär som ett tåg)


Idag är sista dagen man får stanna här, men det är okej att stanna längre men då får man betala 15 dollar för varje extra natt. Det är det vi har gjort, och så är inte matsalen öppen heller så vi får fixa egen mat. Igår åkte vi till Safeway, så vi ska leva på nudlar, pizza och flingor de kommande dagarna. Det låter gott va? Nu måste mammsen och pappsen fixa lite god mat till mig när jag kommer hem. Och sen ska jag ju stå ut med flygplansmat också. Jag vet inte om jag kommer klara det! Det kommer bli tufft! ;)

Nu började jag kolla på Idol istället för att göra läxan, haha! Men jag har ju missat allt så jag har ju mycket att ta igen. Jag kollade på Erik Grönwalls "Run to the hills" och vinnarlåten, och det var ju hur bra som helst. Varför har ingen sagt att jag missat något så bra! Han sjunger ju som jag vet inte vad! Ryser över hela kroppen :) Nu har jag kommit på vad jag ska göra när jag kommer hem, kolla igenom alla låtarna :) Nä, nu måste jag faktiskt ta och göra läxan!

XOXO

Kommentarer
Postat av: tove

wiiie! nu kommer du snart hem:D<3

2009-12-14 @ 17:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0