Hoho? Slutat blogga?

Nu har det inte blivit så mycket uppdaterande om ni kanske har märkt det. Jag har ju jullov nu och då har bloggen också fått lite jullov. Jag får ju tänka lite på den också, alla behöver ju lite ledighet då och då ;) Nä, men jag ska bättra mej när jag åker tillbaka, det lovar jag. Men just nu vill jag bara njuta av lovet! Jag åker tillbaka den 9:e januari, så det är inte långt kvar. Redan nästa lördag är det! Men jag kommer ju sitta som ett asplöv på hela flygresan. Hörde ni att dom hade tagit några terrorister som var på ett flyg till USA? Jag kommer ju vara livrädd! Men dem har ju ökat säkerhetskollen så jag får lita på att dem inte släpper på några fulingar!

Nu ska vi har syskonmys med FRIENDS och godis, svenskt lösgodis som jag har längtat så efter när jag var i USA, men som jag inte har ätit förrän nu. Att jag har glömt av det, det förstår jag inte!

XOXO

PS. Just det, Fanny färgade håret på mej idag. Hon gjorde ett skitjobb för det blev inte alls bra! Moahaha!! Skojja bara, det blev jätte bra och Fanny var jätteduktig. Jag var väll lite nervös, för hon har aldrig gjort det förut, men nu ska hon nog bli frisör :P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0