10/11-09

Idag har vi haft sovmorgon, så det blev inte att gå upp klockan 6 idag utan kvart i 8 istället. Det var skönt att få sova ut lite! Vi hade ingen träning eftersom vi har match idag, den avgörande matchen. Vi ska åka 11.30, så vi ska först äta frukost, sen går jag på första lektionen och sedan åker vi iväg. Matchen börjar kl 15, då får ni hålla tummarna! Jag är faktiskt lite nervös nu, jag vill ju vinna! Jag vill att vi ska gå till Nationals! Det hade varit hur kul som helst ju! Killarna är redan klara, dem är ju överlägsna i sin serie så då måste vi ju också gå vidare! Vi kan ju inte vara sämre!

Efter matchen kommer vi att åka hem till Sabels föräldrars hus, där vi var förra helgen, och där ska vi få mat efter matchen. Ska ta lite kort om jag kommer ihåg så att ni får se hur omrädet där ser ut. Det är ju lite skillnad från det området om man jämför med Oakland :) En aning finare bara!

Nu måste jag gå och äta frukost!

PS. Glöm inte att hålla tummarna :)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kick some ass pippin:D

2009-11-10 @ 18:52:29
Postat av: mamma

håller alla tummar jag har.hoppas du får spela lite iallafall .D hör av dig så fort du kan :) PUSS PÅ DIG;)

2009-11-10 @ 22:17:07
Postat av: matilda

ofta 8 är sovmorgon för ig. hahaXD saknar dig<3

2009-11-11 @ 09:05:30
Postat av: Anna Bolin

Lycka till Linda! Såklart kan ni inte vara sämre än killarna....;)

2009-11-11 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0