13/11-09



                                             Good song :)

Idag har varit en ganska lugn dag. Hade ju bara matte idag, sen har vi bara tagit det ganska lugnt. Jag och Heidi åkte faktiskt för att shoppa lite, men det var nog sista gången jag åkte med henne ;) Hon är inte shoppingtypen direkt, "I don't like shopping so can we just get this over with?!", haha :) Fast det var ganska kul ändå, då kan man reta henne lite. Kolla runt lite extra länge, vara lite extra länge i provrummet, gå in i någon affär man egentligen inte vill gå in i.

Nu sitter vi och kollar på tv. Det blev filmen Elf, fast jag har inte hängt med alls för jag har suttit och skrivit på det här inlägget istället :) Men den filmen är säkert bra! Ikväll ska vi spela futsal-turnering. Det är en skojturnering för alla på skolan så alla får vara med och man får göra sitt eget lag. Jag vet inte än vilket lag jag ska vara med i, får se hur det blir. Har två lag som drar i mig, alla vill ha med the swedish girl, eller inte ;) hihi!

Hur är det hemma? Har det kommit nån snö?

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Någon snö har vi inte sett till ännu,men dom sa att de komm några flingor igår,jag vet inte för jag såg inga.Idag regnar det. :( Ikväll ska jag & Anette ha tjejmiddag.Alla kommer utom tre, så vi blir sju. Hittade du något när ni va & shoppade? Finns det några fina kläder som du kan köpa med hem? Ha de sååå bra,vi saknar dig.Kramis <3<3

2009-11-14 @ 10:43:53
Postat av: matilda

SÅklart alla vill ha den svenska tjejen;) hittade du nått när du shoppade?:) det är NO SNOW!<3

2009-11-14 @ 17:30:49
Postat av: Linda

Jag köpte faktiskt ett par jeans :) Ja, det finns säkert kläder jag kan köpa till er, säg vad ni behöver bara.

2009-11-15 @ 02:28:55
URL: http://lindawikfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0