14/11-09

Jag vaknade kl 5 på morgonen av att min mobil ringer. Och då var det inte den amerikanska, utan den svenska. Det var ett tag sen jag hörde den ringsignalen, så jag förstog inte riktigt vad som hände, och så var det så tidigt på morgonen så jag var inte riktigt vaken heller. Jag väcktes när man sover som djupast och då blir man, eller i alla fall jag, så förvirrad när man vaknar :) Så här var samtalet i alla fall:

Jag: Hallå?
Damen: Hej, det är "något-namn-på-K". Är Monica där`?
Jag: Nej
Damen: Nähä, vet du hur jag kan få tag på henne?
Jag: Nej (Kunde ju sagt att hon måste ha ringt fel, men det tänkte jag inte på just då)
Damen: Men då måste du vara hennes dotter va?
Jag: Nej (Nu blir jag nästan arg, hur trög kan man va? Förstår hon inte att hon har ringt fel)
Damen: Okej, men jag har nog ringt fel (Nähä?)

Jag undrar vad hon tänkte. Jag var ju inte precis trevlig och prata med, nej var ju det enda jag svarade. Och sen måste hon tyckt att det var konstigt att hon väckte mig, fast det nämnde hon faktiskt inte. Jag hörde själv hur nyvaken jag lät :) haha! Hon visste ju inte att jag var på andra sidan den stora vattenpölen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0