15/11-09

Tänkte uppdatera lite snabbt mellan läxläsningen.

Idag skulle jag, Peter och Lars åka till Nordic House, en affär som har massa Skandinaviska saker. Godis, mat böcker och massa grejer är det. Men när vi kommer dit så är det naturligtvis stängt. Vi som hade längtat efter svenskt godis, djungelvrål ville jag ha ju! Men då tänkte vi att vi åker till IKEA istället, vi kan ju inte komma hem utan någonting alls. IKEA har svenskt godis också men inte alls lika mycket som Nordic House. Jag köpte Marabou choklad och skorpor och mjukost :) och en prydnadskudde till sängen, så nu ser den inte lika tråkig ut!

När vi kom tillbaka hade jag tänkt att börja plugga matte för vi har prov imorgon, men jag började kolla på systemkameror på internet istället, det var ju mycket roligare :) Jag ska nog köpa en på thanksgivingrean, det är tydligen en jättestor rea efter thanksgiving precis. Hoppas bara att de har rea på kamerorna, fast de är billigare än i Sverige normalt ändå, så jag tjänar på att köpa en här i vilket fall. Har ni något förslag på vilken jag kan köpa, det finns ju så många att välja mellan och jag lider ju av extrem beslutsångest, så får jag inte lite hjälp slutar det nog med att jag inte köper någon alls ;) Nej, så illa är det väll inte, men det kommer ju ta några timmar extra för mej att bestämma mej :)

Nu måste jag fortsätta med läxan innan jag somnar. God natt!

Just det ja, idag är det exakt en månad till jag åker hem! Tusan vad tiden går fort! :)

Kommentarer
Postat av: tove

jag tror jag har hittat en jag vill ha:D

men vi kanske kan prata lite mer på skype någon dag?:)<3

2009-11-16 @ 22:11:22
Postat av: Linda

vad bra! ja det får vi göra! vilken är det, det är så svårt, det finns ju massa att välja mellan :)

2009-11-17 @ 02:15:31
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: ida

Du köpte skorpor men inga PEPPARKAKOR!!! Säger bara Canon eos 1oooD!

puss

2009-11-17 @ 12:48:19
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0