20/11-09

Framme på hotellet.

Vi lämnade skolan kl 7 på morgonen för att åka till Oakland Airport. Jag hade bara den superstora resväskan från när jag åkte hit, och en liten rullgrej, men den var alldeles för liten för att få plats med alla saker. Maria hade bara en resväska som var nästan större än min så vi kom på den smarta iden att vi packar ner alla våra grejer i en resväska. Men det var inte alla som tyckte att det var lite smart som vi, den tog ju ganska mycket mer plats än de andra :) Coach: who's suitcase is this? Jag och Maria: Ehhh, not ours! haha! Men flygresan gick bra, det var bara
1h och 45 min, så det gick ganska fort, speciellt när man sover :) Och när vi landade kom vi fram till regnet som vi hade trott. Men jag har en sån där vädermojäng som visar vädret i San Fran och så har jag för vädret i Borås också, och det regnar i San Fran också faktiskt, och tro det eller ej, men det är uppehåll i Borås! Innan vi åkte till hotellet stannade vi på Chipotle och åt burritos. Nu har vi en stind att vila lite innan vi ska ut i regnet och träna. Sen ikväll ska vi på en banquet, vet inte vad man kallar det på svenska. Men det är någon middag och efterrätt och så ska vi vara ganska uppklädda, det är något som man gör innan Nationals börjar.

Nu ska jag kolla på Vänner och ta en liten nap innan träningen!



                       Roomisar: Maria, Maria och (Linda) Maria :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej svejs!!

Du har alldeles rätt för det är uppehåll i Borås,faktiskt,dom har lovat sol,men den har jag inte sett ännu. Vad jag förståyy så spelar ni en match & det är vinna eller försvinna???? Hoppas verkligen att ni vinner,jag ska hålla alla tummar. :) Saknar dig ;P Puss & Lycka till :))<3<3

2009-11-21 @ 11:21:19
Postat av: kajsa

jaså!,vänner? hihi<3

2009-11-21 @ 19:15:16
Postat av: kajsa

och vad menar du med nationals? förresten asså "det är något man gör innan nationals börjar"??<3

2009-11-21 @ 19:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0