3/11-09

Nu ska vi sart åka och kolla på MJ-filmen. Den börjar halv elva så det blir väll ganska sent idag kan jag tro, och så ska man ju upp vid 6 imorrn bitti. Men jag får ta en nap innan lektionen. Det blir nog bra!
Jo, jag läste ett mail som jag hade fått idag, det var från någon på skolan, vet inte riktigt vem det är. Men det var i alla fall en Outstanding Progress Report-mail. Det stog att jag har varit outstanding i matte och management :) Det var kul att höra!

Har ni hört talas om landet Ladonia? Det är tydligen ett land som ligger i Sverige. Ett väldigt litet land, 1 km2. Det ligger vid Helsingborg. Jag vet inte om jag ska tro på det eller ej. Mös och Lars försökte bevisa det, men jag vet inte. Sök på det på Wikipedia, men sen är ju Wikipedia Wikipedia också, det kan ju vara vem som helst som har skrivit där. Eller är det så att det är sant och så har jag bara helt missat det? Och jo, Lars, han är tydligen Lord i Ladonia. Han har köpt titeln för 12 dollar, haha! Det låter ju lite roligt alltihopa! Men det kanske är sant, någon som vet?


Antal killerbugs vi haft på rummet: 12!




"Happiness is when you no
longer wanna go to sleep
because reality is finally
better that your dreams"

Kommentarer
Postat av: Helen Säverot

Tyckte du filmen var bra? Vad det händer mkt skoj hos dig! Här snöar det idag :( Vill inte ha det än.

Ha det så bra! Helen

2009-11-05 @ 19:33:02
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Vad tyckte du om MJ filmen? Kul att du va outstanding i matte,måste ha fått de från mig eller:D Ladonia va är de,har aldrig hört talas om.

Ha de bäst <3<3<3

kramis =)

2009-11-05 @ 23:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0