5/11-09



Kolla på videon, det är ju sååååå bra!! Jag ryser här borta i staterna! Tråkigt bara att EMA inte sändes på MTV här, jag hade ju velat se det. Men, om jag inte minns fel, så kunde man kolla det på MTVs hemsida förra året. Jag får hålla utkik i alla fall! Och vet ni, dem vann i kategorin dem var nominerade i, och nu får jag jättedåligt samvete för jag kommer inte ihåg vilken kategori det var :( Jag hade tur som var inne på facebook samtidigt som Fanny så hon kunde ge mig lite uppdatering om vad som hände under EMA, och hela tacktalet som Bill höll (vet inte om det var han, men det antar jag) fick jag också nedskrivet! 

Familjen Wik åker ju till Norge imorgon. Har inte pratat med pappa på några dagar, så det hade jag glömt av! Jag vill ju också följa med. Det var jättelängesen vi var där. Jag var så liten så att jag knappt kommer ihåg något. Farmor fyller år på söndag och det är ju samma dag som fars dag, så dem får fira alla tillsammans :)

Fanny och Tove: Vet ni, i morses så hade matgubbarna på radion och då spelades Whitney Houston - Greatest love of all. Då tänkte jag på när vi alltid sjöng den på singstar, haha :) Vi sjöng ju så fult så jag vet inte vad, men det var ju det som var så kul! :)

På tisdag har vi sista seriematchen, kommer inte ihåg om jag har sagt det. Säger det igen för säkerhets skull :) Jo, om man vinner Conference som det heter, så går man vidare kan man säga. Man vill komma till Nationals där man möter lag från hela USA, jag tror att det är som en cup men jag är inte säker. För att komma till Nationals måste man som sagt vinna Conference (serien) och sen måste man vinna en till match. Då möter man ett lag som är från samma stat men inte samma Conference. Vinner man den så är man i Nationals. Så matchen på tisdag är viktig för oss, vinner vi den går vi vidare, gör vi inte det så blir det inga mer matcher för oss. Ni får hålla tummarna!

Nu blir det middag och sedan lite läxa!

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu måste du uppdatera dig,de va längesen nu.<3<3

Pussss

2009-11-10 @ 08:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0