12/9-09

Egentligen skulle man ju tycka att jag har mer tid att skriva i bloggen på helgen eftersom det inte är någon skola och så, men då gör man massa annat istället så det blir inte av, men det är ju bra det också :) Den här helgen hade vi ju ingen match så man har kunnat ta det lugnt. Det har varit ganska tomt på campus faktiskt. Det var många som passade på att åka hem. Men i fredags var jag ju i San Fran för första gången :) Jag åkte in med killgånget så det blev inte så mycket shopping för mej, måste ju ha någon som är smakråd om jag ska kunna köpa nått (de få tillfällena det händer;)) Vi gick runt i affärer och kikade lite, åt thaimat och sen lite glass. Vi var inte och kollade på något turistigt, det får bli en annan gång. Men jag tog kort på den där spårvagnen eller vad man ska kalla det, som åker upp för alla backar. Tog lite kort men har inte lagt upp dom än. Ska göra det när jag hinner.

Lördagen började ju med fotbollsmatch, Danmark-Sverige, kl 11 här borta. Vi kopplade datorn till tv:n i Rasmus rum och kollade, men ni vet väll hur det slutade så jag ska inte säga nått mer om det. Efter att vi hade deppat klart var det några timmars plugg som gällde. Fick ju reda på att jag hade lite väl mycket till måndag och tisdag eftersom jag inte var på lektionerna på onsdagen. Men sen på kvällen fick vi lägga läxorna på hyllan och hitta på nått annat och göra. Vi gick runt och kikade vad alla andra hittade på, kollade lite på film och så. Sen kom söndagen och jag är glad att den är över. Bara massa plugg var det. Men vi åkte till Sparky's och åt hamburgare och pommes, och det var faktiskt gott! Jag gillade den hamburgaren ;)

Annars är det inte något speciellt som händer just nu, det rullar på som vanligt. Fast vi är lediga från skolan på fredag, det känns bra, fast jag har ju bara en lektion på fredagar så det hade ju varit bättre om det hade varit en annan dag. Men då ska vi nog åka in till San Fran igen. Nu har jag kommit igång lite! :D

Nu är klockan alldeles för mycket, nästan tolv, jag ska ju upp snart!

God natt!

PS. Jag börjar bli beroende igen, Tokio Hotel - Humanoid :) Jag behöver inte säga mer!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!Va kul att ni åkte in till San Fran.Ska bli spännande att se korten. Vi har ny data på jobbet, en sån där ihopfällbar du vet,är inte van att skriva på den så de tar lite tid för mig. Synd att Sverige förlorade,nu blir de VM utan dom :(.

Vilken tur att det finns några kvar på skolan så du slipper va alldeles själv.

Ha de så bra,vi saknar dig.

Puss & kram...<3<3

2009-10-13 @ 13:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0