19/10-09

Är superglad!! :) Just nu kollar jag på "It's on with Alexa Chung" på MTV, och gissa varför! Tokio ska uppträda! WOHOOOOOO!! Det är det (nästan) bästa med att vara i USA, man kan se alla uppträdanden de gör på tv direkt, så man slipper kolla det på internet senare! 

Igår spelade vi match igen, men det var ingen seriematch. Vet inte varför dem har planerat in en träningsmatch eller vad man ska kalla det dagen efter en seriematch när vi har match på onsdag och fredag igen. Matchen började kl 11 och vi samlades kl 9 för att ha ett möte. Alla trodde att det var inför matchen, men det var det inte! Coach hade fått reda på att ett antal spelare hade brytit mot våra regler. Tyvärr kan jag inte säga vad dem gjorde, teamrules you know. Det visade sig att det var 12 spelare som var inblandade och alla dessa blev avstängda från matchen. Det betydde att vi bara hade en avbytare till matchen och flera spelare som var lite sega efter gårdagens match. Just det, jag var inte en av de som blev avstängda kanske jag skulle nämna. Men vi kämpade på och det stog 1-1 i halvlek. Men sen blev vi trötta i slutet på andra halvlek och släppte in två mål till. 
Om en halvtimma ska vi ha ett möte igen och prata mer om det som hände. Livet är inte altid lätt, och så har vi en viktig match på onsdag igen. Vi får se vad som händer! 

En liten kommentar till morfar: Jag läste det du hade skrivit, glömde bara att skriva tillbaka. Jag gör det nu :) 
Jag har det bra här borta, inte alls mycket att göra som du skrev ;) Saknar er där hemma! 


Ha det bra!


 

Kommentarer
Postat av: Kajsa & Tommy

Det är roligt att höra att du har det bra :)

och det är kul att läsa det du skriver Ha det BRA!!! Miss UUUUU<3<3

2009-10-20 @ 22:02:40
URL: http://matiildafors.blogg.se/
Postat av: Kajsa & Tommy

Det är kul att höra att du har det bra:)

Och det är roligt att läsa det du skriver.

Jag hade det bra där nere i Spanien;)//Tommy

Ha det BRA! Miss UUUUU Du får skynda dig hem sen! <33 Kajsa & Tommy och matilda är säkert med här också:)

2009-10-20 @ 22:06:33
URL: http://matiildafors.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vet du va! Liiiiiinda Tokio Hotel ska komma till sverige nästa ÅR! eller det kanske du redan visste men ändå puss o kram<3

2009-10-21 @ 18:21:19
URL: http://matiildafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0