25/10-09

Oj, nu var det ju alldeles för längesen jag uppdaterade, vad hände? Jag som gjorde ett ganska bra jobb för en vecka sen, men sen har det ju bara gått utför :) Men nu får jag ta och skärpa mig igen!

I veckan har jag bara haft tre skoldagar, vilket var väldigt skönt! Det var bara för att vi spelade match i onsdags och i fredags. Vi vann båda matcherna, 5-0 och 7-1 vann vi med. Det har ju varit lite kompliserat det senaste, men i onsdags spelade vi jättebra faktiskt. Det var riktigt kul. I fredags mötte vi ett sämre lag och i den matchen spelade vi inte lika bra som förra matchen, men det gick ju bra ändå. 

Nu hann jag tyvärr inte skriva mer. Vi har ätit pizza och nu ska vi kolla på film. Imorgon blir det upp tidigt igen för träning.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, nu var det faktiskt länge sen jag hörde från dig! Du får bättra dig på det! ;) kan vi inte bestämma en dag och skypea? :) <3

2009-10-26 @ 22:11:25
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo, det måste vi göra! jag skriver på fejjan ;) haha!

2009-10-27 @ 06:44:12
URL: http://lindawikfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0