27/10-09

Vi kollade ju på film igår, det blev Transformers och den var skitbra ju! Fast vi började kolla på den vid 11 på kvällen så det blev ju lite för sent kanske. Jag somnade vid 2 och sen skulle jag ju upp kl 6 igen, men det var faktiskt inte så farligt. Har inte varit så värst trött, tog en nap efter sista lektionen, kanske var därför ;) Jo, det var ju så sent och jag var jättetrött i slutet på filmen så jag förstog inte vad som hände, haha. Så vi måste kolla på den igen :) Men det gör ju inget när den var så BRA!

Klockan är ju ganska mycket nu med, men vi har match imorgon så vi har sovmorgon :) WOHO! Vi möter ett av de sämre lagen så Coach bestämde att göra något lite roligt. Alla ska spela på positioner vi inte är vana vid. Jag ska vara offensiv innermitt. Det ska bli roligt att se hur det går med backar som anfallare och anfallre som backar :)

Halloween är ju nu i helgen och det är ju mycket större här i USA än vad det är i Sverige. På fredag ska det vara en Halloweendance här på skolan, och sen på lördagen ska vi hitta på något annat. Men vi har inte riktigt kommit på vad vi ska göra. Några ska åka till Santa Barabara där det är en stor utefest, ungefär som Lovefest. Men det ligger kanske tre timmar här ifrån och vi har match kl 11, så vi vet inte om vi ska följa med eller ej. Sen är det några som ska in till San Fran och några andra ska till Berkeley. Det finns lite att välja mellan, vi får se vad som händer. Jag och Heidi har iallafall bestämt vad vi ska vara. Jag ska vara Mario, som i Super Mario, och Heidi ska vara Luigi (eller hur han nu stavas). Vi ska ha på oss hängsleshorts (som vi inte har fixa än, det måste vi göra snart!), ett linne, keps och vita fingervantar. Och så är mina kläder röda så klart och hennes gröna. Det ska bli roligt ! :)



 


Nu måste jag gå och lägga mig! Sov gott, eller god morgon för de flesta kanske :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Sov gott på dig!!

Hoppas ni får kul i helgen,ta lite kort så man får se hur ser ut. Lycka till på matchen,spela bra.

Saknar dig,puss & kram <3<3 =)

2009-10-27 @ 09:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0