30/10-09

Ni vill inte veta vad som hände igår! Jag åt något jätteäckligt! Det är nästan så att jag spyr bara jag tänker på det. Jag och Heidi åkte till en butik för att köpa det sista till våran halloweendräkt, och utanför stog det en tacotruck. Det är typ ett gatukök som säljer tacos kan man säga. Alla pratar om att det är så gott så vi ville också testa på det. Men vi hade ju aldrig ätit det förut, så vi visste inte riktigt vad de olika beställningarna innehöll. Så vi frågade vad en tacos de tripas innehöll. Han sa att det var bröd med stomach, och med det menade han inälvor. Vi ba: what? Det vill vi inte ha, så vi sa att vi tar det med kött istället, och det gick jättebra sa han. Sen började vi äta och det smakade ganska bra faktiskt. Det var bara en bit som såg lite skum ut som jag plockade bort. Men när jag hade ätit klart säger Heidi: Linda, I think we just ate intestines (inälvor). Look at the piece on your plate. Och gissa vad det är? Det ser ut som en tarmbit, man kan alltså se öppningen! Jag trodde att jag skulle dö och spy! Usch, det var så äckligt! Och så pratade om det innan träningen i morse och jag mådde illa hela träningen. Jag ryser bara jag tänker på det!! USCH!!!

Inte nog med det, jag och Maria bor i värsta insäktshålet! Det är jätteäckligt! Det tre senaste dagarna har vi haft 10 stora skalbaggar eller vad man kan kalla det på rummet. Det klättrar in genom fönstren. Vi har alltid haft det öppet för det blir så varmt och vi har ju ingen fläkt. Men det finns en skärm eller vad man ska kalla det, som man drar för så att det inte ska komma in massa djur, och den har vi alltid stängd, och djuren är ju ganska stora så jag vet inte hur dem kommer in. Om de trycker sig emellan eller nått.


              Här är ett av de äckliga monstren!


Till något roligare. Det är ju halloween imorgon så vi hade costumepractice idag. Det var jättekul. Alla var inte utklädda, men ganska många ändå. Det var en senap, en enhörning, pirat, hippie och lite allt möjligt. Coach fick också en liten utklädnad, batman fick han vara!






Jag får lite bilder då och då från pappa som skickar det från sin grymmemobil (iPhone), haha! Det här är en av några jag fick flr några dagar sedan



   Det är ju tur att mitt rum blir använt när jag är borta :)


Vi har fortfarande inte bestämt vad vi ska göra imorgon på halloween. Men vi har match imorgon kl 11, det är näst sista matchen i serien och den måste vi vinna. Sen möter vi det laget som ligger på ungefär samma poäng som oss i sista matchen. Så det kanske blir en seriefinal. Vi får hoppas på det! Och att vi kommer på nått att göra imorgon, men tiden går ju snabbt. Man hinner inte med! :)

Sov gott där hemma!

 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fy, vad äckligt!!! Stackars er!! Stäm honom!! ;P

2009-10-30 @ 23:59:01
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Nina

USCHA fan va man kan äta allt i usa, nästa gång få rdu be om innehållet i detalj!

Stäm honom ja!

Postat av: Linda

haha! ja det ska jag allt göra! Stämningsprocessen har börjat!

2009-10-31 @ 06:13:18
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: mamma

usch,de lät inte gott.& stackars er vilka äckliga kryp ni bor med.Tur att inte jag bor där,haha.Ha en trevlig halloween & take it easy.Puusssss på dig <3<3

2009-10-31 @ 15:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0