Nu kommer det:

Jo, ska jag berätta lite om vad jag gjorde i helgen då kanske. Lördagen började med match kl 9.00, så det var att gå upp ganska tidigt den dagen också. vi vann med 2-0 och jag spelade jättebra som ni kanske läste (för de som inte vet så höll jag bänken varm hela matchen;)). Efter matchen åkte vi tillbaka till skolan och åt brunch och sen var vi på Heidis rum och slappade lite; kollade på film, Matilda, och kollade på lite bilder. Vid 4 bestämde vi oss för att åka till Berkeley med Nikhil, Fredrik, Mös, Tom, Victor och Lars. ni kan kolla på bilderna om ni klickar på länken: http://www.facebook.com/photo.php?id=741783667&pid=2700329#/album.php?aid=105004&id=741783667&page=2

Förrästen, kan ni kolla på bilderna när jag lägger upp dem på Facebook? Annars får ni säga till. Det tar så himla lång tid att ladda upp bilderna på bloggen, det är därför jag gör så. Tycker ni att det är jobbigt?

Tillbaka till Berkeley. Hela Berkeley är som ett stort campus kan man säga. Colleget där (nu kommer jagi nte ihåg vad det heter bara för det, University of Bekeley kanske) är jättestort och de flesta som bor i Berkeley går på den skolan. Det är verkligen skollnad från lilla Holy Names med sina 1500 elever mot Berkeleys 30-40 000.
Vi gick till Yogurtland där man själv tar vad man vill ha, både yogurtglass och topping, kolla bilderna, det är supergott! Vi kollade i lite affärer också, och vet ni, jag fick med mig en tröja hem. Fast det var inte jag som köpte den, det var Nikhil, haha! Vi gjorde en deal: jag skulle köpa en tröja till honom och han skulle köpa en till mig och vi skulle vara tvungna att ha den på oss en dag. Vi skulle alltså köpa något fult. Han hittade massa fula tröjor, jag skulle skämts ihjäl om jag var tvungen att gå runt i det. Men det fanns inte så många fula tröjor till honom så vi bestämde oss för att vara snälla istället. Det tyckte jag var bra! :) Sen vet ni ju att jag tatuerade mig! Nej, det var ingen riktig, det var en henna. Det var väll ingen som gick på det va? ;) Men det var ganska kul! Nikhil tycker att jag är för snäll så jag ska börja ljuga lite mer tycker han. Ni kommer inte känna igen mig när jag kommer hem :) haha! Sen på kvällen var det lite partaj ;)

I tisdags spelade vi match igen. Den gången var det mot Bethany och vi vann med 7-0. Då fick jag spela ganska mycket faktiskt, men det var väll för att motståndarlaget inte var så bra. Ja, ja, vi har match på lördag igen så jag får se vad som händer.

Annars har det inte hänt något speciellt. Det är Love Fest i helgen. Jag tror att vi ska dit. Jag vet inte så mycket om det, inte vart det är, när det är eller vad det är :)

Fick lite bilder från pappa som han hade tagit med sin grymmemobil, sin iPhone.


Tur att mitt rum kommer till användning när jag är borta! :)


                             Och lille sötknoppen också!

Nu är klockan mycket här borta. Som tur är fick vi ledigt från träningen imorgon så jag behöver inte gå upp så tidigt.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: matilda

kuligt:) idag hade vi prov så jobbigt man skulle kunna 5 sidor sen skriva dem på papper på vita rena papper:S JOBBIGT!! saknar dig<3

2009-10-01 @ 18:42:35
Postat av: Mammie

Hej svejs!

Morfar försöker lägga in en kommemtar men vet inte om han klarar det Hi hi =)

2009-10-01 @ 19:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0