Late night 15/10


Jag har inget och göra så jag tänkte lägga upp några bilder från när vi var i San Fran förra helgen. Egentligen skulle jag behöva sova, men det får man göra i helgen istället :) Vi är ju som sagt lediga imorgon från skolan men vi har fortfarande träning, så man kan inte vara uppe sent ändå. Fast vi fick en hel halvtimma längre sovmorgon. Träning kl 7.30 istället för 7! Det gör mycket det! Fast det är lite jobbigt att behöva gå upp så tidigt, man måste ju lägga sig i tid medans alla andra här på campus springer runt och tjoar, både på våningen och utanför på parkeringen. Men det är lite kul ändå och lyssna på vad dem håller på med! :)  

Mamma
Q Marie undrar vilken temperatur ni har nu?
A De två senaste dagarna har det regnat och nästan stormat! Träd har vält och det har varit vatten överallt! Men idag var det faktiskt ganska varmt igen, det var skönt! Men det har blivit lite kallare nu, det var några veckor sen jag hade shorts på min till vardags, men det är ändå t-shirt-väder. Men det kan vara väldigt kallt på morgonen när man ska träna, ibland har jag långbyxor och dubbla tjocktröjor för att det är så kallt! Jo, förrästen. Idag fick vi jättesnygga fleecar (vet inte hur det stavas;)) av Coach för att vi hade varit så duktiga när vi var hjälp-coacher för småbarn för några veckor sedan. Han hade fått ett tack-brev om att de tyckte att vi var jättebra! :) Det passar bra nu när det börjar bli lite kallare!


                         Do you see what I see?


       Fick tyvärr inget bra kort på de här mojängerna, ska försöka 
       ta något bätter på lördag då vi förmodligen ska åka in igen!



                             No comment!


Time for me to sleeeeeeep!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha läste ditt lilla inlägg om TH skivan. Du är ju så rolig , haha <3 verkar som du har det kalasbra i Amerikat ju :D hur gåre i skolan och med fotbollen ? ^^, <3

2009-10-16 @ 12:46:07
URL: http://tattarbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0