Mös!

Jag sa ju det. Jag skulle inte gått på Communication. Vi gick igenom quizet vi hade förra veckan, jag fick 32/40 så jag är ganska nöjd. Men sen skulle vi ha ett impromptu speaking, alltså ett oförberett tal. HELP! Vi fick en mening som vi skulle börja med: Communication is like a ... och sen skulle man jämföra communication med det föremålet man fick på lappen läraren gav ut. Jag skulle jämföra det med en dator. Vi fick 5 min på oss att komma på tre main points. Det skulle inte vara så jättelångt men jag är ju så slow när det gäller sånna saker så jag blev bara supernervös. Men jag gjorde det tillslut ändå och det gick väll ganska bra, sa hon i alla fall sen vet man ju inte vad hon egentligen tyckte ;) Nu ska vi ha ett floor meeting igen, om 5 min så nu måste jag gå ju. Efter det ska jag till Heidis rum och äta smörgås med sylt :) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0