Time for game!

Nu har jag haft så där mycket att göra så jag har inte hunnit skriva bara för det. Det är lite tråkigt för jag vill ju skriva till er! Nu är kl 07.10 och vi ska åka iväg och spela match. Vi samlas om 20 min, vi äter först frukost i matsalen och sen åker vi med en gång så det blir ingen skola för mig idag. WOHO! :) Fast det är en sån där lång bortamatch, ungefär 4 timmar tar det att åka dit. Men musiken får följa med och så är ju jag ganska bra på att sova i bilen.

Nu måste jag gå. Bjuder på en låt:



Tokios nya skiva släpptes igår! YEEEIII! JAg har beställt den så den kommer nog snart :)

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur gick uppsatsen om Eiffeltornet?? Din meil funkar dåligt kolla den. Ha de bra

2009-10-08 @ 00:20:19
Postat av: Mamma

Lycka till på matchen :=)

Tänker på dig.

PS. Bra låt. <3<3

Puss&kram

2009-10-08 @ 18:23:44
Postat av: geeken

Åh, haha visste inte du hade blogg lindow så fick syn på den genom gunnsans blogg :D <3 förresten, så på tal om tokio så såg jag bild på bill och tom idag och då täntke jag på dig och började sjunga på "ready set go" . . eller jag sjöng "ready set go, it's time to run" för sen kan jag inte mer, haha :D <333

2009-10-08 @ 22:49:02
Postat av: Linda

geeken: Visste du inte? Har jag glömt å såga det? haha!! åå, gjorde du? haha :) men då får du allt ta och lära dej lite mer ;)

2009-10-09 @ 02:29:17
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: geeken

haha ja du har glömt det totalt, men såg dig i gunnsans blogg :D

haha jag vet, jag ska lyssna lite mer på tokio så vi kan sjunga tillsammans sen ;) haha <3

2009-10-11 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0