Amanda...

...jag får dåligt samvete: "Du uppdaterar inte så ofta", så nu var jar tvungen att skriva en rad bara för det. Fast egentligen har jag inte tid. Jag har en timma på mig att skriva klar min konstiga uppsats. Jag ska välja en favoriträtt och skriva en uppsats om det på två sidor där det ska vara mycket beskrivningar på olika sätt. Plus att jag måste plugga lite Communication, för jag har ett quiz imorgon.

Jo, om en timma ska jag iväg på ett möte, det tar väll bara en kvart. Vet inte riktigt vad det är för möte. Libby heter hon som håller i det, hon ska väll bara gå igenom lite grejer angående skolan och så. Men efter det ska jag åka med Heidi och Peter (som är svensk by the way) till Chipotle, det en av alla snabbmatsrestauranger. Hörde ni, jag följer med frivilligt och köper snabbmat! What's happening to me? :) Efter det ska jag träffa min studygroup, eller Fredrik och Rasmus kanske jag ska säga istället, och göra matte. The swedes behöver min hjälp förstår ni! haha!

Nej, nu måste jag ju skriva på min uppsats. Om jag hinner kanske jag skriver lite om helgen ikväll. Det var en ganska roligt helg :)

XOXO



Tillägg: Nedrans traktorer som håller på och gräver precis utanför fönstret, jag kan ju inte konsentrera mig. De har hållit på i två veckor snart! It's driving me crazy!

Kommentarer
Postat av: Mammie

hej på dig! Kul att du får hjälpa grabbarna.

Hoppas uppsatsen blev bra.Vem är denna Peter?? Nä Linda, nu får du skärpa dig. Vi kommer väl inte känna igen dig när du kommer hem. Jag lovar att laga dina älsklingsrätter,hi hi.Ha de så himla bra,puss puss love you!!!<3<3

2009-09-29 @ 10:53:26
Postat av: Amanda

haha, satte jag lite press på dig:D haha förlåt! är bara så rolgit att läsa ju!

2009-09-29 @ 12:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0