Automatic - Official video!



Jag tror inte jag behöver berätta vilken låt som spelas om och om igen just nu, jag tror ni försår :) Den är ju superbra och jag är superglad! Igår kunde jag inte sova för att det var så varmt, idag kommer jag inte kunna sova för att jag är så uppe i varv!! Weeeiiiii !!!!!!!!!!!

Annars har det varit en dag som de andra. Inget speciellt att rapportera. Eller jo, förrästen. Vi fick reda på att vi ska sälja tre t-shirtar var för att få ihop lite pengar, och eftersom jag känner så många här borta så blir det ju jättelätt för mig ;) De kommer kosta 10 dollar och finns i storlek YL, S, M, L, XL. (Vet inte riktigt var YL står för men den är väll mindre än S, ska kolla upp det). Så är det någon som vill köpa så är det bara att säga till :) Då får ni dem i mitten på december när jag kommer hem, eller så kanske jag kan skicka över det på posten. Så här ser de ut:





Och på baksidan står det HNU.

Kan någon förklara varför texten jag hade skrivit helt plötsligt var översatt på engelska? Jag höll på att ladda upp bilder och sen när jag kollade så stog allt på engelska helt plötligt. Eller kan det vara så att jag trodde att jag skrev på svenska fast skrev på engelska för att jag har kommit in i språket så mycket? Nej, jag tror inte det. Så jag var tvungen att skriva om allt igen!

Time to study matte innan jag somnar, har ju som sagt prov på kap. 1 imorgon.

Ha det bra!





Kommentarer
Postat av: mamma

Nu får du allt köpa dig en fläkt,så du får sova nångång. Hoppas provet går bra idag. YL,kan de stå för ynkligt liten,tror du??Hihi,:) När jag skriver detta så har du precis börjat träna.Snart kommer Leif hit,han ska följa med mig till källaren & kolla in en gigantisk stor,, du vet nog vad,Har varit & köpt gardintyg till erat rum,vi hörs senare på skype.Lycka till & puss puss :-)

2009-09-04 @ 16:21:17
Postat av: Sandra Johansson

hej linda! vad roligt allt låter!!! har precis läst igenom hela din blogg ^^ hur länge ska du plugga där borta? har du stipendium? uppdatera din blogg ofta! :D kramar

2009-09-04 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0