I wanna sleeeeep!

Nu var det ett tag sen jag skrev, men var inte oroliga, jag lever. Fast jag är begravd under alla läxor.
Jag har så himla mycket att göra just nu. Är det inte fotbollsträning, så är det match. Är det inte match, så är det läxor, och då menar jag verkligen läxor. Sä här har mina senaste dagar sett ut:

06.00 - Går upp för träning
Mellan 09.30 och 14.45 - Lektion (Eller mellan 11.00 och 16-15 beroende på vilken dag det är).
Cirkus: 16.00 - 24.00 - Homework

Och inte nog med det, Coach har märkt att alla är lite tröttare än vanligt så nu måste vi lägga oss kl 22.00 varje dag innan matchen vi har på lördag. Får se hur det går med det. Klarade det inte igår, då var jag klar med allt 23.15. Men det var i alla fall bättre än i måndags kväll. Då gick jag och lade mig kl 01. Och då skulle jag gå upp kl 06 dagen efter. Eller det blir ju inte dagen efter, det blir ju samma dag förrästen. Så i tisdags var jag en aning trött bara.

Får skriva lite mer när jag har mera tid. Behöver väll inte säga vad jag ska göra just nu, tror att ni kan lista ut det :)

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Men stackars dig. Så här kan du vällaninte hålla på i längden??? Ska väl bli skönt att åka hem till Sverige då,det är ju inte så långt kvar.Ska bli kul när du är hemma, om du inte sover hela tiden vill säga.Saknar dig jätte mycke allihop. I går va vi på blå stjärna med sune pune det gick bra,han ville inte gå ur buren,ha ha =) Massor med kramar love you <3<3 mammie

2009-09-24 @ 11:18:49
Postat av: matilda

vadå det var hennes tårta:S <3

2009-09-24 @ 14:56:47
URL: http://matiildafors.blogg.se/
Postat av: matilda

kommentaren du skrev till min blogg

2009-09-24 @ 14:57:36
URL: http://matiildafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0