En lååång dag!

Hade tänkt att jag skulle lägga upp lite mer bilder och svara på lite frågor. Men tyvärr blev det inte så. Jag har verkligen inte haft tid. Tränat, lektion, Skype med Jennie :), lunch, läxor, lektion, läxor, middag, läxor och floormeeting och nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig. Trodde inte jag skulle få så mycket läxor idag från två lektioner, men där hade jag allt fel. Men jag hann med ganska mycket av det idag i alla fall, men det känns som att jag kommer ha lite mycket att göra imorgon också. Men det ska nog gå vägen. Hoppas ni kan vänta på bilderna till imorgon för nu måste jag gå och lägga mig. Klockan är ställd på 05.55 som vanligt. Förrästen så klarade jag de tre varven runt campus under 14 min. Jag fick 13.53, precis så att jag hann. Vi var tre stycken som klarade det.

Ha en bra dag!

Kramisar från HNU!

Kommentarer
Postat av: mamma

känns som du har hur mycket som helst,ingen lugn stund alls,du måste va helt slut.Försök att vila så mycke du kan,gumman....Hoppas du har kul iallafall. Bra jobbat på testet,jag visste att du skulle fixa det:) Stressa inte med bilderna dom hinner du lägga in senare. Ha de nu så himla bra,längtar efter att få prata med dig.Puss&kram...mamma =)<3

2009-09-02 @ 11:09:40
Postat av: matilda

vad är floormeeting?:O Gud vad mycket men vet att du fixar det:D vad sprang dem andra på?:)

2009-09-02 @ 15:49:19
Postat av: Pappa

Bra jobbat med löpningen jag låg alltid på 10min så kämpa på.Tricksar du varje dag än??Ha de bra glöm inte meilen

2009-09-02 @ 20:00:26
Postat av: Anonym

Bra jobbat med löpningen jag låg alltid på 10min så kämpa på.Tricksar du varje dag än??Ha de bra glöm inte meilen

2009-09-02 @ 20:06:54
Postat av: Pappa

Hej nu skriver jag igen!!

På trappan där era namn stog var det en Wik till på skolan ?? Kolla ovanför ditt trappsteg.Ha de som din faster säger

2009-09-02 @ 20:09:16
Postat av: ida

Du är grym! Grattis! Vill skypa!

2009-09-02 @ 21:04:21
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Ewe

Tja Linda!

Fick veta vad du hade för blogg igår så nu har jag läst ikapp hela din resa. (Dock i omvänd ordning.) :)

Hur långt är ett varv runt campus förresten?

Du verkar inte ha fruktansvärt tråkigt, det glädjer mig. :D Ha de kung!

2009-09-02 @ 21:27:35
Postat av: el geeko

duktig du är träningsnarkomanen :)

2009-09-02 @ 21:34:04
Postat av: Linda

Matilda: Det var våran våning (floor) som hade ett möte (meeting) = floormeeting :)



Pappa: Ja, jag troxar varje dag, hela tiden. Före träning, efter träning, mellan lektioner, i matsalen :)

2009-09-03 @ 06:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0