Going to LA

Idag bär det av till LA och det ska blir så roligt, när vi väl är framme vill säga. Sex timmar i små minivans ser jag inte fram emot, att sitta som packade sillar på varandra och ha ont i hela kroppen efter bara två timmar, nein! Men det blir säkert kul det med, haha! Vi åker kl 15 så vi hinner gå på lektionerna innan vi åker. Jag har först matte om 50 min och jag måste packa klart innan det, har inte gjort det än nämligen. Sedan ska jag äta lunch och ha Management innan vi åker. Jag har ett quiz i Management så jag måste plugga lite på det också, det är mycket som ska göras! Ingen vila här inte!

Men jag tar med datorn och om det finns internet på hotellet så skriver jag en liten rad när vi har kommit fram.
Ha det bra där hemma :)

By the way, I'M GOING TO LA!!!!!! WEEEIII!! :D:D


XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Kör försiktigt & ha de så kul & spela bra :)

puss puss

2009-09-09 @ 21:03:50
Postat av: tove

gud vad kul att få åka dit:D:D! ta mycket mycket kort nu! puss o kram

2009-09-10 @ 16:31:06
Postat av: matilda

skulle också vilja åka dit:) puss oc kram<3

2009-09-10 @ 18:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0