I'm in love...

with this song:





Mamma: Men stackars dig. Så här kan du väll inte hålla på i längden???

Var inte orolig mammsen :) Jag blev faktiskt klar med läxorna tidigt igår, hann till och med kolla på andra avsnittet av One Tree Hill som jag missade i måndags. Så jag somande faktiskt tidigt igår!

På lördag har vi första seriematchen. De matcherna vi har spelat hittils har varit pre-season-games. Vi får se hur det går. Det har ju inte gått så jättebra för oss de senaste matcherna. Vi är som Elfsborg just nu, inne i en svacka :) Coach kicked us out of practice igår för att vi hade så dålig inställning. Men dagens tröning var faktiskt mycket bättre, så vi får hoppas att det går bättre nu.

Nu ska jag äta lunch! Ha det bra där hemma!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra att du fått lägga dig lite tidigare. Elfsborg vann faktiskt igår mot BP med 1-0. Keene blev matchhjälte.Såg bara andra halvlek, & den va väl sådär. Men jag tror det blir bättre,det blir det för er oxå.Varför har ni så dålig inställning??

Känner inte igen dig riktigt.Vad har hänt? Hoppas maten smakade bra.

Puss & kram på dig! <3<3 love you..

2009-09-25 @ 10:37:44
Postat av: ida

Det låten är såå bra!!

2009-09-27 @ 00:14:30
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0