Ooops

Jag ska nog sluta bestämma en speciellt tid när jag har tänkt att skriva i bloggen, det blir ju aldrig så i alla fall :) Men idag har jag inte så mycket läxor till imorgon så då ska jag nog hinna skriva lite mer. Nej, nu gör jag ju det igen! Stop it! Jag säger så här: Ni ärker när jag har haft tid att skriva om helgen. Det blir bättre.

Nu sitter jag och pluggar lite, har ett quiz i Communication i eftermiddag. Det är enda lektionen jag har idag för jag missar engelskan för att vi ska spela match. Vi möter Bethany och dem ska vara ett av de sämre lagen. Jo vi spelade ju match i lördags, första seriematchen var det och vi vann med 2-0, och jag var bäst, på bänken ;) haha! Får väll se om jag får spela nått idag istället. Ni får hålla tummarna :)


En liten sneek-peak om vad vi gjorde i helgen:


                                     I got a tattoo :)


                                         Vi gick till Yogurtland


Kommentarer
Postat av: Jennie

VAd kul du verkar ha det! Det är väl inte en riktig tatuering va? Jag börjar ju undra om det är samma du som kommer hem till jul eller om du kommer hem med hela kroppen tatuerad ;) hahaha

2009-09-29 @ 21:22:35
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: mammie

=) Nice tatto, I like it :) puss <3<3

2009-09-30 @ 07:45:00
Postat av: Jennie

Men den var väldigt cool! :D

2009-09-30 @ 11:31:13
Postat av: Nina

VAH har du tattuerat dit, skit linda!

Den va iaf fin

Postat av: Ida

Du ser ut som en liten plutt på den sista bilden Linda!

2009-10-01 @ 08:32:35
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Linda

Ida: haha :) ja, jag är väll inte så jättelång ;) men jag är faktiskt längre än några i laget!

2009-10-01 @ 09:13:02
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: Mammie

Hej lille plutt... Hi hihi

2009-10-01 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0