Time is running away

Tiden går ju så himla fort. Det är redan fredag, en till skolvecka är redan slut, och nu har jag varit här i 6 veckor redan. Det känns verkligen inte så, det känns som att det var igår jag var på landvetter och vinkade av hela släkten. Okej, inte riktigt hela släkten, men nästan :) Och snart är det oktober. Då är det bara november och halva december kvar, sen är jag ju hemma igen en månad. Just det ja, nu kom jag på att jag måste köpa flygbiljett, har inte gjort det än. Det måste jag göra! Ska göra en post-it-lapp med en gång.

Nu är klockan 6 och jag ska snart gå och äta middag, sedan ska vi kolla på volleyboll-tjejerna som spelar match. Sen blir det nog att man får gå och lägga sig. Vi har match kl. 9 imorgon bitti. Vi samlas kl 7 och jag får inte somna så sent som jag har gjort tidigare :)

Det här måste ni lyssna på, en preview av Tokio Hotels låt "World behind my wall". Det låter jättebra ju!!
http://www.rollingstone.com/rockdaily/index.php/2009/09/22/preview-tokio-hotels-world-behind-my-wall-from-humanoid/

Förrästen så har jag huvudvärk, what should I do? Det är så jobbigt! Har nog druckit för lite vatten, för det gör jag aldrig. Dricker vatten alltså :)

Time to go!

Kommentarer
Postat av: Helen Säverot

Hej

Det låter väldigt stressigt med allt plugg och fotboll och det är klart att det tar lite längre tid för dig som kanske måste slå upp en del ord. Ha det bra! Leta upp ett apotek och köp lite vitaminer. Kram

Helen

2009-09-26 @ 16:40:08
Postat av: Helen Säverot

Hej igen. Vill bara be om en tjänst om du känner för det. Jag och min klass sparar på vykort så det skulle vara jättekul om vi fick ett från USA. när och om du har tid och lust. Kram

Helen

2009-09-27 @ 21:21:44
Postat av: Anonym

Hej igen. Vill bara be om en tjänst om du känner för det. Jag och min klass sparar på vykort så det skulle vara jättekul om vi fick ett från USA. när och om du har tid och lust. Kram

Helen

2009-09-27 @ 21:22:10
Postat av: Linda

Ja det är klart jag kan Helen. Ska jag skicka det på posten eller ta med det i december?

2009-10-01 @ 09:14:23
URL: http://lindawikfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0