Frågor

Här kommer lite frågor, nu var det längesen jag svarade ju, jag får ta och skärpa mig!

Matilda
Q hur var det på disneyland?:)
A Disneyland var så här kul:



Jennie
Q Var det kul på Disneyland då? :) Var det stort? Måste väl vara mycket större än Liseberg i alla fall? ;)
A Yes! Det var hur stort som helst. Vi var ju där i 9 timmar och hann inte ens se allt. det känns som att vi missade jättemycket, så det var jättestort! Man behöver nog vara där två dagar för att se hela parken.

Anna
Q Vart spelar du i laget? Och var skulle du vilja spela om du fick välja? Hur många lag har ni i serien?
A Jag spelar vänsterback och det är där jag vill spela :) Jag vet faktiskt inte hur många lag vi har i serien. Systemet är lite konstigt, serien har inte börjat än utan nu spelar vi pre-season games. Jag vet inte varför faktiskt. Det är så konstigt. Serien börjar nog nästa lördag om jag minns rätt.

Helen
Q  Verkar vara mkt pluggande, är det svårt att planera? Du verkar ha fullt upp hela tiden!
A Ja, det är ganska mycket plugg. De säger att en timmas lektion är två timmars plugg ungefär. Så man får nästan läxa i varje ämne till varje lektion och det tar lite längre tid och göra eftersom det är på engelska. Man vill ju att det ska vara någorlunda bra i alla fall.




En bild från Disneyland. Vi åkte Tower of Terror. Ungefär som höjdskräcken fast den åker inte riktigt lika högt upp och den släpptes fem gånger, eller nått. By the way, jag var inte alls rädd!

Nu ska vi plugga, igen, haha!

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Nä,du ser inte nåt rädd ut,du skrattar väl eller???

Ha ha ha Puss på dig<3<3

2009-09-17 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0