En sväng till poolen blev det!

Dagen började med träning som vanligt, men det var en ganska lugnt träning eftersom vi har match imorgon. Det blir andra hemmamatchen, det ska bli kul. Det kommer ganska många och kollar faktiskt, och efter matchen kommer det fram personer som man aldrig har träffat och säger: Good game! Alla är så trevliga här borta, det borde svenskarna bli bättre på!:)

Efter mattelektionen åt vi lunch och sen, tro det eller ej, gick vi och lade oss vid poolen en stund! Första gången på tre veckor! Weii! Men så klart så bränner jag mej med en gång. Redan när jag kom ut ur duschen var jag röd på axlarna. Men det hinner väll bli bättre till nästa gång, när det nu blir!


                                          Poolen


                                                Heidi




                                      Jag och Heidi

Sandra Johansson
Q hej linda! vad roligt allt låter!!! har precis läst igenom hela din blogg ^^ hur länge ska du plugga där borta? har du stipendium?
A Vad roligt att höra från dej Sandra! :) Jag börjar med ett år, sen får vi se hur det blir. Jag kommer hem en månad runt jul och nyår. Sen slutar skolan i mitten på maj, de går inte lika länge i skolan här borta.


Nu är det dags för middag!

Kramisar


Kommentarer
Postat av: mamma

Va skönt de ser ut vid poolen,hoppas du får mer tillfällen att sola & vila upp dig.Glöm inte att smörja in dig,de gör ju så ont att bränna sig.Hur gick de på matte testet? Ha de allra bäst Kramis <3

:D

2009-09-06 @ 07:58:59
Postat av: tove

åh vad härligt det ser ut:D! bli brun nu!:D puss o kram

2009-09-06 @ 11:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0