10/4-2010

Christine kom förbi en sväng igår kväll för att låna lite pengar, men det blev att hon stannade ända in på natten :) Det kändes som att vi inte hade träffats på jättelänge så vi hade lite och prata om. Tror att hon gick vid 1 på morgonen. Men det var trevligt. Vi åt vindruvor och lite white thins (jättegoda är dem, nästan som chips!). Nu har jag i alla fall kommit ut ur duschen, imorse skulle jag gått till gymmet som skulle öppnat klockan 10, men det var ju ingen som kom så jag bestämde mej att  springa några varv runt campus istället.

Ska ni se på El Clasico? Det hoppas jag! Det börjar ju snart. Ska kolla med Peter och Oscar, men innan matchen måste jag städa rummet och fixa med lite saker. Måste skriva in mej i de olika ämnena jag ska ha till nästa termin, det gör man själv nu på internet. Försökte göra det med min advisor i veckan men det funkade inte då, får se om det funkar idag. Sen efter matchen får jag fortsätta med så där roliga saker. Måste tvätta och så måste jag göra läxa! Som vanligt så blev det ju inget igår, men idag måste jag göra det, annars blir jag så stressad och orolig imorgon.

Saknar er där hemma!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0