12/4-2010

Idag regnade det också så träningen blev inställd. Det var skönt att få lite sovmorgon, jag sov i 9 timmar men ändå var jag trött. Tror att jag sov för mycket, är ju van vid att sova runt 6-7 timmar. Jag var så trött att jag sov i hela 2 timmar (!!!!) på eftermiddagen. Förstår inte vad det var med mej. Sov så länge att jag drömde massa sjuka grejer. Det går inte ens att förklara, men Bettan var med och hon hade en ny kille och ett nytt barn som bodde på våningen under mej. Och jag drömde att jag sov, vilket jag gjorde också och sen vaknade jag i drömmen, inte i mitt rum, utan i Bettans barns rum. Sen var Fanny, Tove och Ia med också. Vet itne riktigt vad dem gjorde men vi skulle i alla fall gå på toa i skogen, haha. Sen när jag vaknade upp var jag helt förvirrad så jag var tvungen att ta mina böcker och gå till ett annat rum för att plugga. Och det är det jag har gjort sedan 4 i eftermiddags. Uppsatsen är klar och så har jag pluggat till biologiprovet. Det får väll gå som det går. Nu måste jag gå och lägga mej för vi ska vara i gymmet 6.30 i morgon. Kanske bra att jag inte sover så länge i natt så jag kommer in i min 6-7-timmars rytm igen :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0