13/4-2010

Just nu sitter jag i study hall. Vi som är student athletes måste vara i study hall 3 timmar i veckan så att tränarna ser till att vi gör våra läxor eller nått. Eftersom jag redan är klar med min uppsats och den är inlämnad och har gjort mitt biologiprov så har jag inte så mycket mer den här veckan, WOHO! Så jag tog med datorn och kollade klart på Män som hatar kvinnor. Fick ju låna den av Maria för jag hade ju inte sett den. Jag brukar inte gilla svenska filmer så det är väll därför jag inte har sett den, men den vad faktiskt bra. Fick låna den andra filmen också, så ska kolla på den imorgon tror jag. Men lite nytta har jag gjort här i alla fall. Jag ska söka till tutor nästa termin i matte, så jag har skrivit om mitt cv så att det blir lite bättre. Papprena ska vara inlämnade på fredag så jag har några dagar på mej. Ska prata med min lärare också som ska skriva under lite papper, man måste ha en lärare som rekomenderare en att bli tutor och det var faktiskt han som föreslog det. Så det ska nog gå bra.

Nu ska jag göra lite mer nytta, läsa igenom en lite läxa tills imorrn.


Bilden är från i torsdags när vi gick till Blake's. Heidi, Bno, jag och Mel :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Hm,vad är nu tutor för nåt??? Hoppas du har de bra. Det har vi för solen skiner & det är sååååå sköööönt. Lycka till på provet.Love Ukramis :-)

2010-04-14 @ 18:21:29
Postat av: Linda

Det är en som hjälper dem som behöver hjälp i något ämne :) så som Hayley gör i One Tree Hill :) kramis

2010-04-15 @ 02:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0