14/4-2010

Jag har så himla dåligt samvete. Jag vet inte vad som hände. Skulle ju följa med Heidi och Maria och kolla på en lägenhet kl 15 idag. Vi skulle träffas 14.45 och jag hade ingen lektion så jag tänkte att jag skulle ta en lite kort nap innan. Ställde klockan och la den jämte mej. Vaknade sedan uttav mej själv och det kändes som att jag hade sovit väldigt länge, kände mej väldigt utvilad. Kollade på klockan: 16.50 och tänkte för mej själv "ja men jag har ju tid på mej, jag ska inte träffa dem än" (lite för nyvaken kanske? haha). Sen kollade jag mobilen, ett missat samtal och två sms. Maria skrev att jag skulle höra av mej så fort jag kunde, dem var oroliga för mej. Men varför det? tänkte jag. Sen kollade jag klockan på mobilen. Tusan också! Klockan är ju snart 5, jag hade alltså sovit i 2.5 timma! Jag trodde att jag hade glömt att sätta på ljudet på mobieln (det har nämligen hänt en gång innan), men nej, det var på. Så hur kan jag inte ha vaknat om alarmet har gått på, Maria ringde plus att jag fått två sms? Jag som vaknar av minsta lilla, kan jag verkligen ha sovit så djupt?




Förrästen, biljetten till Pier pressure är beställd. Pappa är ju en sådan upptagen man så han hade inte tid! ;) haha! Så i sommar ska jag se The Used, 30 seconds to Mars, Paramore (alla till PP) och sen Green Day! :) Jag är verkligen GLAAAAAAD!!!!!!!

Nu måste jag möta Heidi och Maria i kafeterian och säga förslåt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Gud va ja längtar till PP ska bli sååå jävla kul o se alla artister!!!

2010-04-16 @ 09:55:43
Postat av: Anonym

Nu har jag köpt biljetten till konserten bra va:))

Pappa

Fin bild med Tahoen det gillar jag.

2010-04-21 @ 22:48:17
Postat av: Linda

Ja, det var därför jag tog bilden ;) Men du har inte köpt biljett va? JAg köpte ju en själv!

2010-04-26 @ 02:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0