25/4-2010

Hej! Hur mår ni där hemma? Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket så jag lägger upp lite bilder istället :)

Bilder från i torsdags. Vi hade en överasknings-grillning för Ricardo, en av coacherna som slutar nu.













Efter det så gick vi till Blake's på kvällen.








I fredags åkte vi in till San Fran för att kolla på Morgan när han spelade på ett cafe. Vi passade också på att stanna på Golden boy pizza som Jurgen snackar om ska vara så himla bra, och det var faktiskt inte så dumt :)
Hade med mig mobilen så det blev inte så bra bilder.









Sen har det blivit mycket solning i helgen. Det har varit jättefint väder! Nu ska jag tvätta och sen göra läxa!

XOXO

Kommentarer
Postat av: matilda

när kommer du hem?:)

saknar dig<3

2010-04-30 @ 11:30:42
Postat av: Anonym

2010-05-01 @ 05:01:32
Postat av: Linda

Jag kommer hem 13 maj mattis :) det är inte långt kvar nu!! saknar er med :) syskonmys när jag kommer hem :) köp en ny 2 and a half men tills jag kommer :P

2010-05-01 @ 05:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0