3/4-2010

Lite lurade jag er väll :) haha! Jo det var bara ett liter aprilskämt :) Men det roliga vad att Jurgen som går här på skolan verkligen gick på det. Jag hade skrivit det på min status på facebook och så berättade jag och Heidi för honom vad som hade "hänt". Jag trodde inte att han skulle gå på det, men igår när vi träffade honom sa han "I can't believe you're not coming back next semester!" och så hade han berättat det för några andra av killarna som också trodde det. Då sa jag att det bara var ett aprilskämt ju, jag blev förvånad att dem trodde på det :) men det var kul, jag lurade några i alla fall!

Idag är det ju påskafton och jag är bjuden hem till Heidis farmor och farfar (tror jag det är) på middag. Jag ska ta barten hem till Heidi och jag ska väll åka om 45 min eller nått. Vi ska också försöka hitta en födelsedagspresent till Maria som fyller år 21 måndag. Henne ska vi hem till imorgon. Sedan ikväll ska vi in till San Francisco och se vad som händer där inne.

Någon påskstämning här finns det inte alls. Inga kycklingar, fjädrar eller påskris. Jag får nöja mej med att kolla på den här bliden på kycklingen som jag gjorde förra året när jag jobbade på dagiset.



Hoppas ni har en bra påskafton där hemma! Glad Påsk :)


Kommentarer
Postat av: Helen Säverot

Hej! Ja det var ett aprilskämt vill jag lova, din mamma var lite undrande på påskafton! Har du bestämt dig för att stanna längre eller kommer du hem för gott till sommaren ?? Ha en skön påskhelg!

kram Helen

2010-04-04 @ 15:39:37
Postat av: tovee

hihi billy hatar den lilla kycklingen ;))

2010-04-04 @ 17:02:40
Postat av: Mamma

Ha ha,kul att du kunde lura några iaf. Fast jag gick inte på det. I morgon åker Matilda & Kajsa så nu håller vi på att packa lite. Vi kan väl skypa ikväll kanske. Ha de bra & vi saknar dig. Pussi pussi,love u <3<3

2010-04-04 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0