6/4-2010

Den här veckan blir en kortis skolvecka. Måndagen är redan klar och halva tisdagen. Sen är det bara onsdagen kvar för på torsdag är våran engelska inställd som jag har på morgonen och på eftermiddagen har vi träningsmatch! Så den här veckan kommer gå superfort också, precis som alla andra. Dem bara springer iväg, jag hinner ju inte med. Det är ju bara 5 veckor kvar nu, sen är jag hemma! Jag och Heidi satt och pratade om det på vägen hem från Maria i söndags och jag var nära på att börja gråta, jag kommer sakna henne så mycket plus att hon inte kommer tillbaka till Holy Names nästa år. Hon ska gå till en nursingschool för att bli sjuksköterska. Men vi pratade om att vi kanske ska bo i en lägenhet tillsammans nästa år. Vad säger ni mamma och pappa om det? :) hihi!

Vi fortsätter att gå upp 05.50 för att träna och idag var det extra jobbigt. Vi fick påskledigt i går så det var väll därför. Så nu är jag lite trött så ska nog ta en liten nap, sedan blir det dusch och min sista lektion efter det. Sen ska jag också prata med min advisor om vilka lektioner jag ska ha nästa termin. Jag har redan kollat ut vilka jag vill ha. Det blir nog accounting, macro, spanska, business law och photography. Jo, jag bytte advisor för den jag hade innan var så mösig. I början på året hade jag ju itne bestämt vilken inriktning jag skulle ta, så därför fick jag bara en och nu när jag har bestämt att jag vill gå business så butte jag till en som är mer insatt i den inriktningen, för hon jag hade innan hade inte så stor koll.

Jo, på träningen fick alla spelare ett brev från Coach. Han hade skrivit ner en liten utvärdering om varje spelare om vad han tyckte om säsongen. Vad ens styrkor svagheter är och så. Det var roligt att läsa.

Förrästen så har det varit dåligt väder de senaste dagarna, det har varit riktigt kallt. Idag är solen framme och molnen har försvunnit, men det är fortfarande lite kallt i luften. Kollade vädret och det ska bli runt 20 i veckan, men sen nästa vecka är regnet tillbaka! Så tråkigt, jag vill ju sola! :)

Dags för nap!

Kommentarer
Postat av: Helen Säverot

så du har tänkt att stanna ett tag till då??? många spännande ämnen i a f. Tänk om man hade varit 30 år yngre, hade varit kul att prova på lite utlandsvistelse. ha det bra så länge. kram

2010-04-07 @ 22:17:16
Postat av: Linda

Ja, det blir att jag stannar lite längre. Nästa år också i alla fall, sen får vi se vad som händer :) Ha det bra ni med!

2010-04-08 @ 05:14:07
URL: http://lindawikfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0