9/4-2010

Matchen igår var en av de tråkigaste jag nånsin spelat. När jag först såg planen trodde jag att det var ett skämt. Den var jättesmal och kort på nått vis, och sen var gräset helt konstigt. På vissa ställen var det jordplättar och på vissa var det jättelångt gräs och det var massa grästuvor överallt så man sprang och småvrickade fötterna hela tiden. Jag hade ju ont runt anklarna bara av att springa på planen. Men som tur var vann vi matchen i alla fall med 1-0. Vi hade tänkt att shoppa jag och Maria men det blev lite för sent för det och så var vi så himla trötta båda två. Så Maria åkte hem till sej för hon bor ju inte på campus längre. Så vi åkte hem och gjorde i ordning oss för vi bestämde oss för att följa med halv skolan till Blake's i Berkeley. Det är ett ställe med bar och dansgolv på undervåningen. Det var kul för det var så himla många från skolan där. Mer än hälften måste vart HNU-are :) haha!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Solade i någon timma, för det var soligt och varmt för en gångs skull igen :) Försökte göra läxa samtidigt men det gick ju inte så bra. Det var för skönt i solen för att kunna koncentrera sej! Sen när Heidi hade slutat sin lektion åkte vi och Peter till IKEA för lite svensk mat :) Det var första gången på hela veckan som jag blivit mätt känns det som för kafeteriamaten har verkligen varit jättedålig! Jag blev riktigt arg i förrgår för jag var så hungrig och så hade dem bara skitmat! Massa friterat och konstiga pastablandningar. När vi var mätta så gick vi och kollade lite i affärer och eftersom jag inte kunde shoppa igår fick jag shoppa lite idag. Det är konstigt för hemma i Sverige köper jag aldrig nått på HM, men det är klart att jag ska hitta grejer när jag är i USA :) JAg hittade en skjorta, blå-vit rutig var den. Den var fin faktiskt, men varför skulle man köpa nått som man tyckte var fult? :P haha!

Nu kommer Christine förbi snart. Hon ska få lite småpengar så hon kan köpa nått från automaten, hon åt nämligen inte middag.



Förrästen så har jag lyssnat på den här låten nu ett antal gånger :) Men jag förstår inte riktigt videon till den. Den är lite konstig och hela 9.30 minuter! Men låten är ju såååå bra!

Ska se om jag kan få nån läxa gjord nu, får ta och ta tag i detta!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars dig som får så dålig mat. Men snart är du hemma & då ska jag laga jättegod mat till dig ;P

Vad skönt de låter med sol,här är det kallt,fast igår var faktiskt solen framme,jag satt på balkongen en stund de va jätte gött. Värst va du shoppar hela tiden,hoppas jag kan få låna lite kläder när du kommer hem.Har jag frågat dig om du kan köpa ett par converse till ing-maries barnbarn om jag sätter in pengar på ditt konto.Gärna ett par till mig & mattis oxå.Vi kan väl skypa snart <3 Pussi kramis

2010-04-10 @ 17:08:33
Postat av: Linda

vad bra mamma. jag behöver lite god mat :)

jag shoppar väll inte hela tiden? det var ju jättelängesen jag köpte nått nu :P vi får prata om conversen på skype. men ja jag kan köpa dem! puss och kram

2010-04-10 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0