Vad hander?

Svenska ambassaden har precis kontaktat mej och berattat att det ar nagot fel pa mitt visum. Jag far inte vara kvar i landet i mer an en vecka. Dem har bokat flygbilett sa jag behover inte betala for det. Jag aker hem pa onsdag redan. Tusan ocksa! Varfor ska det handa just mej? Och sa maste jag prata med mina larare for jag kommer missa mycket i skolan och det ar ju finals snart! Och imorse forsokte jag prata med mamma pa skype, men det funkade inte alls. Internet var jattesegt och det avbrots hela tiden, sa jag kan inte ens ringa mina foraldrar och beratta vad som har hant. Jag orkar inte mer!! Maste aka sen till Stockholm for att fixa visumet. Hoppas det loser sej bara!

Kommentarer
Postat av: Anna och Christer

1 April är en bra dag att finta folk på men oss lurar du inte.

(ps hoppas det nu var ett skämt).

2010-04-02 @ 16:12:14
Postat av: mamma

April,april antar jag.Ha ha, om inte så är det väl bara att packa väskan & komma hem (lite för tidigt) & det vore ju synd ;P

2010-04-02 @ 16:49:31
Postat av: Pappa

Dom är grymma over there men skoj att du kommer lite tidigare:))

2010-04-02 @ 19:21:25
Postat av: Jennie

Du lurade mig nastan dar!!! Men Sen kom Ida pa att det var 1 april Hahahah

2010-04-03 @ 03:55:17
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0